نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. اسفند 1395 - 14:36   |   کد مطلب: 21749
یادواره 93 شهید دانش‌آموز ملایر در مجتمع فرهنگی هنری ملایر با حضور پرشور دانش آموزان ملایری برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ محسن احمدوند جانشین فرمانده سپاه ملایر در این  یادواره تفکر بسیجی را نجات‌بخش مسلمین جهان دانست و اظهار داشت:  تفکر بسیجی یعنی 16 آتش‌نشان بسیجی جانشان را برای حفاظت جان و مال مردم  در دست گرفته و به آتش می‌زنند.

وی افزود: امروز تفکر بسیجی به سایر کشورهای اسلامی نیز اشاعه داده‌شده و مردم سوریه و لبنان با این تفکر داعش و تکفیری را از کشور خود بیرون کرده‌اند.

احمدوند به برخی تهدیدهای دشمنان و آمریکا و دم زدن ز گزینه‌های روی میز اشاره و بیان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند جنگ امروز جنگ فرهنگی و اقتصادی است و دم زدن از جنگ مسلحانه و تحرکات در منطقه برای اغفال ما است.

وی با اشاره به سخنان رهبری در همایش حمایت از انتفاضه فلسطین بیان کرد: مقام معظم رهبری در این در این همایش بیان کردند که  انتفاضه سوم درست است که از دو انتفاضه دیگر مظلوم‌تر است اما قطعاً به شکست اسرائیل ختم می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه ملایر همچنین با اشاره به سخنان سید حسن نصرالله بیان کرد: طبق سخنان دبیر کل حزب‌الله لبنان اگر اسرائیل بخواهد عملی بر ضد لبنان انجام دهد تمام نیروگاه‌های هسته‌ای اسرائیل در تیررس 100 تا 120 هزار موشک حزب‌الله قرار دارد.

وی گفت: ما از جنگ هراسی نداشته چراکه ما فرزندان عاشورا بوده و از عاشورا درس ایستادگی مقاومت را فراگرفته این نه درس مذاکره.

محمد احمدیان از راویان دفاع مقدس نیز در این آیین با اشاره به خاطراتی از دوران دفاع مقدس و شهدای دانش‌آموز بیان کرد: بسیاری از دانش آموزان با دست‌کاری شناسنامه‌های خود به جبهه‌های اعزام می‌شدند.

وی گفت: دانش آموزان بسیجی در دوران دفاع مقدس کار کارستان کرده و اقدامات مؤثری در این دوران انجام دادند.

این راوی دفاع مقدس جوانان 15 و شانزده‌ساله در دوران دفاع مقدس آن‌چنان باخدا ارتباط پیداکرده و وجودشان را صرف خدا کردند و  درنهایت به وصال معشوق خود رسیدند.

وی گفت: اقدامات جوانان ایرانی در دوران دفاع قدس افسانه و فیلم نبوده و واقعیت‌هایی است که در دنیا نظیر ندارد.

احمدیان گفت: یادواره شهدای دانش‌آموز یعنی ما هم می‌توانیم همانند شهدای دانش‌آموز باشیم ما جنسمان همان جنس است و این یادواره‌های یخرجهم من الظلمات الی نور است.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار