نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. شهريور 1395 - 14:25   |   کد مطلب: 20022
هم‌زمان با آغاز به کار بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان همدان نمایشگاه پنجاه سال خاطره در مجتمع فرهنگی هنری افتتاح شد.

غلامرضا جمالی زاده در حاشیه این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها اظهار داشت: نمایشگاه عکس پنجاه سال خاطره از آثار نمایشی آقای بهرم حاج علی‌اکبری به همراه پیشکسوتان تئاتر در حاشیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان همدان برگزارشده است.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از 60 عکس از اجراهای مختلف هنرمندان ملایری گردآوری‌شده و با درج تاریخ در این نمایشگاه در معرض دید قرار داده‌شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر با اشاره به مه‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: اولین هدف ایجاد یک نوستالژی و تجدید خاطره هنرمندان قدیمی تئاتر با این نمایشگاه است.

وی افزود: ارتباط نسل جدید با نسل گذشته با توجه به حضور هنرمندان جوان تئاتر استان در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان همدان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

جمالی زاده گفت: ایجاد پل ارتباطی در ببین جوانان و موی سپیدان هنر تئاتر از دیگر اهداف در نظر گرفته‌شده در اجرای نمایشگاه عکس پنجاه سال خاطره است.

وی گفت: جوانان امروز باید بدانند پنجاه سال دیگر نیز چنین آینده‌ای در انتظار آنان بوده و باید قدر لحظه‌های جوانی را بیشتر دانسته و برای رشد و تعالی خود تلاش کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار