نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. شهريور 1395 - 9:16   |   کد مطلب: 19980
با پایان مسابقات دانشجویان دانشگاه آزاد در ملایر؛
علوم و تحقیقات قهرمان مسابقات بسکتبال دسته سه کشور شد+تصاویر
مسابقات بسکتبال دسته سه دانشجویان پسر دانشگاه‌های آزاد کشور در ملایر با قهرمانی تیم واحد علوم و تحقیقات پایان یافت.

به گزارش ملایری‌ها؛ داریوش جاوید در آیین اختتامیه مسابقات قهرمانی دسته سه بسکتبال دانشجویان دانشگاه آزاد کشور در سالن 16 آذر دانشگاه آزاد ملایر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات در سطح بالایی و با حضور 11 تیم از سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: با حمایت‌های سازمان مرکزی مسابقات دسته سه کشور این میزبانی به ملایر داده شد و تیم‌های علوم  و تحقیقات تهران، زنجان، قزوین، کهگیلویه و بویر احمد،  بوشهر، خراسان رضوی، نجف آباد اصفهان، اردبیل، سیستان و بلوچستان، قم و همدان در این مسابقات حضور داشتند.

رئیس دانشگاه آزاد ملایر گفت: در این مسابقات تیم‌های واحد علوم و تحقیقات، بوشهر و نجف‌آباد موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

وی گفت: دانشگاه آزاد ملایر بین 130 مرکز حوزه تربیت‌بدنی را در حد معاونت بالابرده است و در این راستا توجه ویژه‌ای به بخش تربیت‌بدنی می‌شود.

وی با اشاره به توجه ویژه دانشگاه آزاد به بحث ورزش و تربیت‌بدنی بیان کرد: از هشت مدال‌آور المپیکی ایران در مسابقات ریو پنج ورزشکار از دانشجویان دانشگاه آزاد بوده که نشان از توجه به بحث تربیت‌بدنی است.

جاوید افزود: در سطح لیگ‌ها مختلف هم دانشگاه آزاد تیم‌های مطرحی داشته و این تیم‌ها همواره جز برترین تیم‌های لیگ‌ها هستند.

گفتنی است در فینال این رقابت‌ها تیم واحد علوم و تحقیقات با برتری 65 بر 40 در برابر تیم بوشهر در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم نجف آباد با برتری 69 بر 41 در دیدار رده بندی جایگاه سوم مسابقات را به دست آورد.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار