نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. مرداد 1395 - 14:54   |   کد مطلب: 19859
برنامه "یک روز شاد با کتاب در طبیعت" در پارک سیفیه ملایر و با برگزاری مسابقه نقاشی و برگزاری برنامه قصه‌خوانی بزگزار شد.

بهارک بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به اجرای برنامه یک روز شاد با کتاب در طبیعت اظهار داشت: کتابخانه شهید بهشتی ملایر سومین روز از دهه کرامت با دعوت از جمعی از اعضای کودک و تعدادی از کودکان و نوجوانان وابسته به کمیته امداد امام خمینی(ره) در محوطه باغ تاریخی سیفیه اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی و برگزاری برنامه قصه‌خوانی تحت عنوان "یک روز شاد با کتاب در طبیعت" نمود.

وی افزود: در این برنامه کودکان ضمن برگزاری مسابقه نقاشی و قصه‌خوانی از امکانات شهربازی آفتاب ملایر استفاده کرده و مسابقات شاد بین آن‌ها برگزار شد.

مسئول کتابخانه شهید بهشتی ملایر با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در ایام دهه کرامت در ملایر بیان کرد: این برنامه‌های فرهنگی در راستای جلب رضایت اعضا و تشویق مراجعین به مطالعه و شناخت سیره و روش ائمه اطهار(ع) بود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب کودک رضوی در محل کتابخانه با 32 عنوان کتاب  مربوط به حضرت معصومه (س) و حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) و  بازدید کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه از آن از دیگر برنامه‌ها در این دهه بود.

بختیاری گفت: نقد و بررسی کتاب " سبک زندگی:منشور زندگی از منظر امام رضا (ع)" با حضور جمعی از اعضای کتابخانه و کتابداران کتاب توسط سرکار خانم فروزان کردیوند یکی دیگر از برنامه‌ها در دهه کرامت بود.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار