نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. خرداد 1395 - 8:37   |   کد مطلب: 19292
به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) اصحاب فرهنگ و هنر در مراسمی متفاوت با شعرخوانی و نی نوازی سوگواره امام خوبی ها را برگزار کردند.

به گزارش ملایری‌ها؛ به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) سوگواره"بشنو از نی یاد یار مهربان" با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سالن ارشاد ملایر برگزار شد.
غلامرضا جمالی زاده در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و تجدید میثاث اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان ملایر با آرمان های رهبر کبیر انقلاب از مهمترین اهداف این برنامه است.
وی استفاده از ظرفیت های ادبی، فرهنگی و هنری شهرستان و برگزاری محفلی با ظرح ایده نو و معرفی این ظرفیت ها و رشد و تعالی آنان را از دیگر اهداف این سوگواره بشمرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: در ایمن مراسم نه نفر از شاعران شهرستان و هشت نفر از هنرمندان موسیقی به شیوه نوین به اجرای برنامه پرداختند.
وی استفاده از ظرفیت های هنری و ادبی برای عرض ارادتبه  ساحت امام راحل و ادای احترام به آرمان‌های آن امام عزیز را از دیگر اهداف برگزاری این  سوگواره عنوان کرد.
جمالی زاده با اشاره به برگزاری کارگاه خوشنویسی در حاشیه این مراسم عنوان کرد: با حضور 20 نفر از خوشنویسان ملایر در حاشیه این مراسم کارگاه خوشنویسی با نگارش اشعار و مطالبی درباره امام راحل(ره) برگزار شد.
وی هنرنمایی هنرمندان ملایری و نمایش آثار طراحی و گرافیکی و معرفی آن به حاضران در این محفل را از اهداف برگزاری این کارگاه بیان کرد. 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: در اجرای این سوگواره که به صورت خلاقانه طراحی شده بود شاعران در سه گروه به صورت همزمان به قرائت اشعار خود با پس زمینه نی نوازی زنده پرداختند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار