نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. خرداد 1395 - 15:37   |   کد مطلب: 19260
معاون فنی مهندسی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور به همراه مسئولان ورزشی استان شهرستان ملایر از روند ساخت ورزشگاه ملایر بازیدید کردند.

به گزارش ملایری‌ها؛ محسن مرعشی در این بازدید با اشاره به روند اجرای پروژه ورزشگاه 5 هزار نفری ملایر اظهار داشت: در حال حاضر این ورزشگاه مرحله نصب ستون های سکوی تماشاچیان و اماده سازی زیرسازی زمین چمن است.

وی افزود: تعداد 7 ستون از ستون های سکوهای تماشاچیان باقی مانده و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تا اواخر خرداد ماه بتن ریزی این مجموعه به پایان خواهد رسید.

مدیر منطقه ای شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور افزود: پس از اجرای ستون ها مراحل ساخت رختکن نیز آغار خواهد شد و در صورت تامین اعتبار این ورزشگاه در اواخر تابستان افتتاح خواهد شد.

وی مشکل اصلی ورزشگاه 5 هزار نفری ملایر را تامین اعتبار عنوان کرد و گفت: در صورت عدم تامین اعتبار کار ساخت پروژه متوقف خواهد شد.

مرعشی گفت: با عقد قرارداد با پیمانکار نصب چمن مصنوعی عملیات نصب چمن از اواخر خرداد ماه آغاز و مرداد ماه پایان خواهد یافت.

وی گفت: اجرای تارتان نیز از اواخر مرداد ماه آغاز خواهد شد و اجرای مراحل کار با توجه به تامین اعتبار خواهد بود.

مدیر منطقه ای شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور در صورت تامین اعتبار تا اواخر شهریور ماه و حداکثر در تا آبان ماه شاهد افتتاح این ورزشگاه خواهیم بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار