نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. ارديبهشت 1395 - 9:23   |   کد مطلب: 19037
به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز همایش تجلیل از جانبازان ملایر در سینما فرهنگیان برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی مغیثی در همایش تجلیل از جانبازان شهرستان ملایر دفاع از دین  و امام زمان را مهمترین پیام همزمانی روز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز دانست و بیان کرد: امروز ما در عرصه جهانی نیازمندیم که از دین و امام زمان خویش دفاع کنیم.

امام جمعه نهاوند گفت: اگر بخواهیم دین را در بعد اعتقادات معنا کنیم همان اعتقاد به اصول دین بوده که نبود هر کدام از آن ها  باعث نیمه کاره ماندن دین می شود.

وی گفت: لازمه خداشناسی نبوت و امامت بوده و توحید و خداپرستی منهای نبوت همان بت پرستی و توحید، خدا پرستی و نبوت بدون امامت  یهود  نصارا و وهابی است.

مغیثی گفت: مهمترین وظیفه ما امروز شناخت امام زمان خود بوده و همانگونه که در روایات بیان شده است در عصر غیبت که دسترسی به امام زمان وجود نداشته راه کار مراجعه به مجتهد واجد شرایط است.

منصور ابراهیمی نیز در این همایش گفت: جانبازان نماد ایستادگی، پایداری و مقاومت بوده که آسایش، امنیت و ثبات امروز کشورمان را مدیون ایثارگری ها ی تمامی شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران کشور هستیم.

وی گفت: شهرستان ملایر دارای دو هزار 100 جانباز بوده که 500 نفر از آنان جانبازان بالای 25 درصد هستند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر گفت: شهرستان ملایر یک هزار 100 شهید  تقدیم انقلاب کرده و این شهرستان دارای  120 آزاده سرافراز است. 

در این همایش  از شش نفر از مروجین فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل و به 300 نفر از جانبازان به مناسبت روز جانباز هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار