پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

20. ارديبهشت 1395 - 15:24   |   کد مطلب: 19005
در همایشی از 20 تن از معلمان نمونه شهرستان ملایر تجلیل شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ کاوه برخورداری در همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرستان ملایر با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش ملایر در سال 94 بیان کرد: سال گذشته یکی از سخت ترین سال ها برای آموزش و پرورش بوده و 200نفر از فرهنگیان ملایر بازنشسته شدند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملایر افزود: در این سال با توجه به نیروی مازاد در دوره متوسطه و کمبود نیرو در دوره ابتدایی 4 هزار و 700 نفر از دانش آموزان تحت آموزش غیرتخصصی قرار گرفتند.

وی با اشاره به فداکاری برخی از معلمین ملایری بیان کرد: یکی از معلمین ملایر از مرخصی شش ماهه خود برای اینکه دانش آموزانش با معلم جدید انس نگرفته بودند گذشته و سر کلاس حاضر شده و یکی دیگر از معلمان ملایری علی رقم بیماری صعب العلاج و هزینه های سنگین درمانش از کارش نزده و همچنان مشغول به کار است.

برخورداری گفت:  کار معلمی کاری ارزشی بوده و همه معالمان در این شغل با خدا معامله کرده اند و مادیات هیچگاه جوب گوی فداکاری معلمان نخواهد بود.

وی گفت: در دنیای امروز تغییرات به سرعت در حال شکل گیری  بوده و بسیاری از رویکردهای فرهنگی و اجتماعی در حال تغییر است و باید اقداماتی متوازن با این تغییرات انجام داد.

رئیس آموزش و پرورش ملایر گفت: امروز موثرترین و گسترده ترین دستگاهی که می تواند که در این تغییرات به کمک جامعه آمده و آن را همراهی کند آموزش و پرورش است.

وی گفت: نقش عظیم جامعه فرهنگی بر کسی پوشیده نبوده و از سال 1353 تا کنون در نگرش سنجی های اجتماعی همواره گروه های فرهنگیان در صدر بوده اند و این نتیجه رفتارهای معلمان در کلاس های درس است.

در این همایش از سه معلم نمونه استانی و 17 معلم نمونه منطقه ای تجلیل شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار