نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. ارديبهشت 1395 - 16:08   |   کد مطلب: 18854
به مناسبت میلاد با سعادت مولی‌الموحدین علی(ع) سومین همایش هم اندیشی خیرین سلامت و تجلیل از خیرین سلامت ملایر برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ به مناسبت میلاد با سعادت مولی‌الموحدین علی(ع) سومین همایش هم اندیشی خیرین سلامت و تجلیل از خیرین سلامت ملایر با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد.

عباس آذر همایون در این همایش با اشاره به مهمترین خدمات مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر در سال 94 اظهار داشت: سلامت یک امر ملی بوده و حفظ و پاسداشت آن بر عهده همه مردم بوده و مجمع خیرین سلامت در همین راستا خدمت می کند.

وی گفت: مجمع خیرین سلامت با هدف کمک به بخش سلامت و رفع نیازهای این بخش فعالیت کرده و امسال نیز برای سومین سال پیاپی این همایش برگزار می شود.

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر با اشاره به اهم اقدامات مجمع خیرین سلامت ملایر بیان کرد: پیگیری ساخت هفت تخت ccu بیمارستان امام حسین(ع ) توسط خیر محترم خانم میرزایی، اهدا تجهیزات مختلف بیمارستانی همچون سونوگرافی، سرکانتر و دستگاه پیشرفته دیالیز از جمله اقدامات این مجمع است.

وی افزود: برگزاری اولین همایش اهدای عضو در استان، برگزاری 22 جلسه مجمع، دیدار با خانواده اهدا کنندگان عضو و توسعه فضای ساختمانی بیمارستان مهر از دیگر اقدامات مجمع خیرین سلامت ملایر است.

اذرهمایون با اشاره به اقدامات بخش مددکاری مجمع خیرین سلامت ملایر بیان کرد: انجام 222 مشاوره درمانی، کمک هزینه 23 میلیون تومانی به بیماران سرطانی و  کمک های غیر نقدی به بیماران نیازمند بیمارستان ها از جمله اقدامات بخش مددکاری مجمع خیرین سلامت ملایر بوده که از کمک مددکاران با تجربه بهزیستی انجام شده است.

وی گفت: توسعه بخش دیالیز توسط خانواده مرحوم معراجی فر، بازسازی بخش‌های داخلی بیمارستان امام حسین(ع) توسط خانواده مرحوم هندی، بازسازی بخش ICU بیمارستان امام حسین(ع) توسط خانواده مرحوم سعیدپور، اهدای سه دستگاه دیالیز توسط حاجیه خانم فراهانی و اهدای  دو دستگاه فتوتراپی توسط خانواده مرحوم جوادی از دیگر اقدمات این مجمع در سال گدشته است.

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر با اشاره به مهمترین نیازهای بخش سلامت شهرستان ملایر بیان کرد: احداث و تجهیز بخش آنژیوگرافی بیمارستان امام حسین(ع)، ایجاد همراه سرا در بیمارستان امام حسین(ع)،دیوار کشی خانه های بهداشت، ساخت پایگاه های درمانی در روستاها در جهت محرومیت زدایی و توسعه درمانگاه تخصصی بیمارستان مهر از مهمترین نیازهای حوزه سلامت در ملایر است.

وی با اشاره به وجود یک پایگاه فوریت های پزشکی در ملایر بیان کرد: با توجه به محل قرارگیری این پایگاه و فاصله آن از جاده ملایر اراک نیاز است یک پایگاه در حوالی ترمینال در بلوار کریمخان ساخته شود.

اجرای موسیقی و تواشیح از دیگر برنامه‌های این مرایم بوده ودر پایان  این مراسم از 8 خیر سلامت شهرستان ملایر و 4 مددکار مجمع خیرین سلامت  تقدیر شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار