نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. اسفند 1394 - 12:48   |   کد مطلب: 18385
همزمان با سراسر کشور آزمون سراسری مرحله چهارم تربیت حافظان قرآن کریم در دانشگاه آزاد ملایر با حضور 800 شرکت کننده برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ همزمان با سراسر کشور آزمون سراسری مرحله چهارم تربیت حافظان قرآن کریم در دانشگاه آزاد ملایر با حضور 800 شرکت کننده برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین فیض الله اسدپور در حاشیه این آزمون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح از فروردین ماه 94 با ثبت نام از متقاضیان آغاز شد.

وی افزود: 15 مربی ملایری در بیش از 50 کلاس تربیت حافظان قرآن کریم رابر عهده داشته و در طی مدت سال حفظ قرآن کریم را به علاقمندان آموزش داده اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: مربیان این طرح نیز در دوره تربیت مربیان شرکت کرده و در قم توسط استاتید مجرب همچون استاد پرهیزکار، استاد طباطبایی و استاد دباغ آموزش دیده اند.

وی افزود: آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم در رشته های حفظ جزء سی، سه جزء ، پنج جزء ، 10 جزء ، 15 جزء ، 20 جزء و حفظ کل و حفظ موضوعی 150 و 300 موضوع برگزار می شود .

اسدپور گفت: در آزمون امسال در ملایر 800 حافظ شرکت کرده اند که 600 نفر در بخش جزء سی و 200 نفردر بقیه موضوعات شرکت کرده اند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این آزمون علاوه بر تربیت حافظان قرآن کریم انس بیشتر خاناده ها با معنویت قرآن و مباحث قران است .

وی گفت: در این طرح علاقمندان  در رده های سنی مختلف حضور داشته که در این آزمون از کودکان خردسال تا افراد پیر دیده می‌شود.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: پس از تصحیح اوراق امتحان از بین نفراتی که بیشترین امتیاز را کسب کرده اند نفرات برتر انتخاب می شوند.

وی با اشاره به جوائز نفرات برترافزود: به نفرات برتر این رقابت ها جوایز ی از جمله سفرهای زیارتی و بسته های فرهنگی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار