نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. بهمن 1394 - 14:44   |   کد مطلب: 18210
مسابقات فوتسال دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بخش زند ملایر با قهرمانی تیم امید زنگنه پایان یافت.

به گزارش ملایری‌ها؛ نمایندگی ورزش و جوانان بخش زند به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری یک دوره مسابقه فوتسال  برگزار نمود.

این مسایبقات با شرکت دو تیم از روستاهای گرجایی و،میشن،پری،حمزه لو سفلی،دوتیم از شهر زنگنه دو تیم از روستای پیهان و دوتیم از روستای گلپرآباد  برگزار شد.

این دوره از بازیها با انجام16 بازی در سالن ورزشی شهدا شهر زنگنه برگزار شد که در بازی رده بندی تیم روستای گرجایی موفق شد با نتیجه 3بر 2 تیم فوتسال روستای پری را از پیش روبردارد و مقام سوم مسابقات را کسب کند.

بازی پایانی با شور و حرارت بسیار بالا بین امید زنگنه و تیم حمزه لو سفلی برگزار شد و دو تیم در پایان وقت قانونی به نتیجه مساوی4بر4 رضایت دادندو کار به وقت اضافه کشید.در پایان وقت اضافه نتیجه تغییر نکرد و ضربات پنالتی تعیین کننده قهرمان بود.

 در پایان ضربات پنالتی تیم امید زنگنه موفق شد با نتیجه3بر2حریف قدرتمند خود را شکست دهد وجام قهرمانی را در حضور تماشگران پر انرژی که سالن را پرکرده بودند بالای سر ببرند.در پایان بعد از سخنرانی آقای جهانگیری بخشدار زند تیمهای قهرمان جوایز خود را از دست مسئولین حاضر در سالن دریافت کردند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار