نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. بهمن 1394 - 20:12   |   کد مطلب: 18025
مراسم جشن انقلاب با حضور استاندار همدان و مسئولان شهرستان و اقشار مختلف مردم در سینما بهمن ملایر برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها، مراسم جشن انقلاب با حضور استاندار همدان  و مسئولان شهرستان و اقشار مختلف مردم در سینما بهمن ملایر برگزار شد.

استاندار همدان دراین مراسم با اشاره به اينکه هدف از پيروزي انقلاب  سرنگوني طاغوت بود اظهار داشت: انقلاب ما انقلاب معنوي، فرهنگي، ديني و اخلاقي بود و به همان دليل همه با هم بودند هيچ خط‌کشي، جناح بندي وجود نداشت، همه وطن پرست دين دار و متصل به فرمايش رهبري بودند و انقلاب پيروز شد.

محمدناصر نيکبخت افزود: دشمنان دسيسه هاي متفاوتي سوار کردند و اما باز هم همان همبستگي همدلي و همراهي مردم انقلاب را صيانت و محافظت کرد.

وی اظهار کرد: در جبهه ها هيچ خط‌ کشي، جناح بندي و گروه بندي وجود نداشت همه باهم بودند و جنگ را هم يک گروه پيروز نکرد و کسي نمي‌تواند جنگ را مصادره کند و پيروزي دفاع مقدس براي همه مردم ايران بود.

استاندار همدان در ادامه به تحريم‌ها و شرايط ظالمانه‌اي که به بهانه هاي مختلف و در دوازده سال اخير به بهانه انرژي هسته اي براي ايران تدارک ديده بودند اشاره کرد و افزود: اينها توطئه سنگيني بود و هر روز تنگتر و شديدتر شده بود.

وی افزود: هيچ کشوري تا امروز تحت فصل 7 شوراي امنيت نبوده که در نهايت يا اشغال نشود يا سقوط نکند يا شرايط در کشور حاکم شود که کشوري وجود نداشته باشد، تنها کشور که زير فصل 7 رفت و سرافراز بيرون آمد ايران بود.

نیکبخت گفت: دنيا فهميد که با  جنگ نمي‌تواند به کشور و مردم ما کاري کند زيرا مردم فداکار ايران از هيچ تهديدي هراس ندارند و اعتقادي مي‌جنگند پس فهميد بايد مذاکره کنند. پس حدود 35 کشور در مقابل يک کشور که فقط خدا را دارد و ايثارگران و رهبري و دولت عاقل دارد به مذاکره نشستند و ملت مابه نتيجه رسيد.

وي با بيان اينکه مذاکرات و برجام نتايج خوبي را براي کشور به همراه آورد گفت: اينها نتايج انقلاب و نشان بر قدرت جمهوري اسلامي است تا انجا که دنيا ميداند ايران در حال حاضر بايد محور مذاکرات منطقه اي باشد چون ابرقدرت منطقه است.

استاندار از جمله عوايد برجام را دانستن حق انرژي  هسته اي و غني سازي براي ايران، و برداشتن تحريمها  توفيق عزت مندانه برشمرد.

وي گفت: پيش از اين به دليل دور زدن تحريمها توسط ان کشورها سالي 30 ميليارد دلار پول اضافه پرداخت ميکرديم در حالي که حق انتخاب کالا و کشور را نداشتيم، نفتي که دو و نيم ميليون بشکه ميفروختيم 700 تا 800  هزار بشکه شده بود و قيمت ان از 130 دلار به 30 تا 40 دلار رسيده بود که آن هم نميتوانستيم به ايران برگردانيم.

نيکبخت با اشاره به اينکه در حال حاضر شرايط باز شده است و دنيا براي سرمايه گذاري به سمت ايران مي ايد افزود: حالا ايران است که براي آنها شرط ميگزارد و يکي از آنها اين است که منشور اقتصاد مقاوتي بايد اجرا شود

وي با بيان اينکه ايراني شايسته ترين است و بايد شايسته ترينها را داشته باشد افزود: به توفيفات برجام شرکتها و فعالان اقتصادي دنيا به ايران آمدند و قراردادهاي سطح بالا بسته شده است.

نيکبخت با اشاره به برخي ايراد گيريها از دولت گفت: سربلندي دولت سربلندي نظام است، اين دولت نيز تنفيذ رهبري اين نظام را دارد، مردم همين مملکت به اين دولت راي داده اند اين چه حرفها و نظراتي است که بيان ميشود اين کار را نکنيد، دولت منتخب مردم است سربلند کار ميکند عزتمند است و رهبري معزز برايش مهم است.

وي افزود: ايراد جديدي که گرفته شد اين بود که چرا هواپيماي نو خريداري شده در حالي که خريد هواپيما نه از پول نفت بوده نه مردم، بلکه توسط شرکتهاي هواپيمايي و اجاره به شرط تمليک خريداري شده است و بعد از 8 سال هواپيما متعلق به خودشان خواهد بود، اينها را توفيقات نظام بدانيم.

استاندار همدان در ادامه ياداور شد: اين روزها، روزهاي شادي و نشاط است ضمن اينکه انتخابات را در پيش داريم و بايد در انتخابات حضور حداکثري داشته باشيم تا دنيا بداند از نظام حمايت ميشود.

نيکبخت با بيان اينکه حضور حداکثري در انتخابات مهم است افزود: اين که چه کسي انتخاب شود مهم نيست، مهم حضور در انتخابات است.

اجرای موسیقی توسط گروه موسیقی بیداد و سخنرانی فرماندار ملایر از دیگر برنامه های این جشن بود.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار