نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. دى 1394 - 8:57   |   کد مطلب: 17771
جشن تولد پنج قلوهای ملایر برگزار شد؛
جشنی مزین به پنج در پنجمین سال فعالیت نشریه فرهنگ
جشن پنجمین سال فعالیت نشریه فرهنگ ملایر همزمان با جشن ششمین سال تولد پنج قلوهای ملایری در خانه معلم ملایر برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛این مراسم با حضور اهالی فرهنگ و رسانه شهر ملایر، خیرین، شورای نویسندگان این نشریه و فرماندار شهر ملایر ومدیر خانه مطبوعات استان همدن برگزار شد.

فرماندارملایر در این مراسم با تبریک پنجمین سال فعالیت نشریه فرهنگ ملایر اظهار داشت: یکی از ضروریات دنیای امروز اطلاع رسانی و آگاه بخشی است.

عبدالعظیم رضایی با اشاره به مهمترین ویژگی اهالی مطبوعات وقلم گفت: در مقام و ارزش قلم همین امر کافی بوده که در قرآن به آن قسم یاد شده است.

وی با اشاره به مقام انسان در روی زمین بیان کرد: انسان به واسطه اشتن فکر و اندیشه از سایر مخلوقات نمونه شده و همین فکر و اندیشه باعث شده که انسان جانشین خدا در روی زمین باشد.

فرماندار ملایر گفت: اگر ما به فکر و اندیشه و آگاهی بخشی که از وظایف همه بوده بیندیشیم جامعه وضعت بهترو مناسبتری  پیدا خواهد کرد.

وی گفت: فعالیت در عرصه فرهنگی و مطبوعات با سختی ها و مخاطرات فراوانی همراه بوده و کشور ما با توجه به داشتن فرهنگ و تمدن قوی همواره به دلیل حضور استبداد در در این زمینه موفق به رسیدن به جایی نشده است.

رضایی با تشکر از اقدامات نشریات در ملایر از نشریات تقاضا کرد: در کنار اطلاع رسانی و آگاه بخشی به بحث انتقاد نیز توجه داشته باشند.

وی با اشاره به رسانه هایی که با تخریب و تهمت بر ضد مردم کار می کنند افزود: باید به انتقاد اعتقاد داشته باشیم و انتقادی موثر است که از تخریب و تهمت به دور بوده سازنده باشد.

فرماندار ملایر گفت: نشریاتی که از بطن مردم نظر مردم را منعکس می کنند در بین مردم جا داشته و مورد سوال و برخورد قرار می گیرند.

وی افزود: رسانه ها برای اینکهکمتر دچار آسیب و خطا شد ما را از نظرات و انتقادات بی بهره نگذاشته و نسبت به اقدامات مسئولین انقاد کنند.

فرماندار ملایر گفت: بحث فرهنگ را یکی از مشکلات اصلی جامعه  فرهنگ بوده و اگر بتوان در تمامی زمینه ها فرهنگ سازی انجام داد بهتر و ماندگارتر خواهیم بود.

وی گفت: در حوزه های  سیاسی و اقتصادی مشکلات فرهنگی از مشکلات مهم بوده و اهالی فرهنگ در این راه نقشی اساسی برای فرهنگ سازی در جامعه دارند.

در این مراسم حاضرین جلسه نظرات خود را درباره نشریه فرهنگ ملایر بیان مردند و در پایان با حضور پنج قوهای ملایری جشن تولد آنان برگزار شد

نکته جالب توجه در این جشن مزین بودن آن به عدد پنج بود به طوری که تعداد مهمنان در هر بخش پنج نفر بود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار