نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. آبان 1394 - 15:37   |   کد مطلب: 17196
همزمان با آغاز هفته بسیج در ملایر؛
همایش میقات صالحین با نماز جمعه در ملایر/تصاویر
همزمان با اولین روز از هفته بسیج هزمان با نمازجمعه شهر ملایر برنامه میقات صالحین در مسجد جامع ملایر برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ همزمان با اولین روز از هفته بسیج  هزمان با نمازجمعه شهر ملایر برنامه میقات صالحین در مسجد جامع ملایر برگزار شد.

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین چراغی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به مهمترین هدف تشکیل حلقه های صالحین در پایگاه ها اظهار داشت: به منظور تربیت نیروی بسیجی کارآمد برای آینده کشور حلقه های صلحین در پایگاه های سراسر شهر برگزار می شود.

وی افزود: بصیرت افزایی مهمترین هدف در این حلقه ها بوده و در این حلقه ها بحث های مذهبی، سیاسی ، اجتماعی، فرهنگی مطرح شده تا شبهات موجود در این حوزه ها برطرف شود.

مسئول آموزش سپاه ناحیه ملایر گفت: برنامه میقات صالحین در نماز جمعه به منظور آشنایی هر چه بیشتر مردم و نمازگزران با نحوه این حلقه ها  و حضور بسیجیان در نماز جمعه برگزار می شود.

وی گفت: در این مراسم 70 حلقه صالحین از سراسر پایگاه های شهر ملایر حضور داشته و بحث های مربو به هر ده سنی در این نشست ها  انجام می گیرد.

چراغی افزود: در حلقه های صالحین در رده های سنی مختلف نوجوانان، جوانان، دانش آموزان و دانشجویان برگزار شده و در هر حلقه به تناسب افراد حاضر بحث های مختلف مطرح می شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار