نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. مهر 1394 - 16:39   |   کد مطلب: 16886
همایش شیرخوارگان حسینی در ملایر با حضور پر شور مادران و فرزندان نوزاد و شیرخواره خود برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها، همایش شیرخوارگان حسینی در ملایر با حضور پر شور مادران و فرزندان نوزاد  شیرخواره خود در مسجد سیدالشهدا(ع) برگزار شد.

در این همایش مادران ملایری با حضور پرشور خود همنوا با لیلا(س) نوایی لالایی برای علی اصغران خود سردادند و در سوگندنامه ای با هم سوگند خوردند که فرزندان خود را در راه ولایت پرورش دهند.

امام جمعه موقت ملایر در  این همایش با اشاره به نقش مادران در تربیت فرزندان خود گفت: : علی اصغرهای امروز  باید به گونه ای تربیت شوند که فردا حافظان نهضت حسینی بوده و در مقابل و ستم دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کنند.
وی افزود: ابعاد عاشورا در سراسر جهان گسترده شده و مجمع جهانی علی اصغر(ع) در نقاط مختلف جهان برپاست و این معجزه ای از عاشورای حسین(ع) است.
حجت الاسلام واالمسلمین سید محمد حسن فاضلیان افزود: باب الحوائج را بزرگترین ویژگی حضرت علی اصغر(ع) دبود و این طفل شش ماهه کربلا با دستان کوچک خود گره های بزرگی را از مشکلات باز می کند .
حجت الاسلام فاضلیان گفت: امروز نیز ماداران داغدار در سراسر کشورمان کودکان خود را آغوش گرفته و اعلام می کنند که فرزندان خود را در راه علی اصغر(ع) و برای یاری مهدی (عج) فدا می کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار