نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. مهر 1394 - 15:09   |   کد مطلب: 16855
اعزام 500 نفر از بسیجیان ملایر به مراسم تشییع سردار شهید همدانی
حاج حسین این را بدان راهت ادامه خواهد داشت
به مناسبت مراسم تشییع و خاکسپاری سردار حاج حسین همدانی 500 نفر از بسیجیان و همرزمان سردار همدانی از ملایر به همدان اعزام شدند.

به گزارش  ملایری‌ها، به مناسبت مراسم  تشییع و خاکسپاری سردار حاج حسین همدانی 500 نفر از بسیجیان و همرزمان سردار همدانی از ملایر به همدان اعزام شدند.

در این اعزام از بسیجیان قدیمی گرفته تا بسیجیان نوجوان و جوان همه حضور داشتند و همه برای تجدید میثاق با سردار و آرمان های شهدا  حرکت کرده بودند.

پیام بسیجیان و اهالی ملایر در این سفر "حاج حسین این را بدان راهت ادامه خواهد داشت" و همه بر این نکته تاکید داشتند که راه شهدا هیچ وقت خالی نخواهد ماند.

حجت الله شاملو یکی از همرزمان شهید همدانی در سال 63 در تیپ انصار الحسین(ع) همدان بوده و امروز برای تشییع این فرمانده دلیر به همدان اعزام می شود.

وی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: شهید سردار همدانی فرمانده ای شجاع و دلیر و برای رزمنده ها همچون پدری دلسور عمل می کرد.

شاملو افزود: رفتار شایسته و برادرانه این شهید برای رزمندگان قوت قلب بود و رزمندگان به داشتن فرمانده بی نظیر خود افتخار می کردند.

فرمانده سپاه ملایر نیز در حاشیه این اعزام در گفت‌وگو با ملایری‌ها اظهار کرد: 500 بسیی از ملایر در قالب 10 اتوبوس و 5 مینی بوس با لباس متحد جهت حضور در مراسم تشییع شهید سردار همدانی به همدان اعزام می شوند.

وی با اشاره به مهمترین خصوصیات این شهید والا مقام بیان کرد: سردار همدانی از فرماندهان ارشدی بود که دائما به دنبال مبارزه بود و طبق گفته های این شهید والا مقام که عنوان می کرد من در هر عملیات و رزمی که وارد می شوم، تعقیب می کنم که مبارزه تا پیروزی نهایی ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/پ

  • ملایری ها
  • ملایری ها
  • ملایری ها
  • ملایری ها
  • ملایری ها

دیدگاه شما

آخرین اخبار