نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. مهر 1394 - 13:10   |   کد مطلب: 16778
همزمان با دومین مرحله جشن عاطفه ها زنگ نیکوکاری در سراسر مدارس ملایر نواخته شد.

به گزارش ملایری‌ها، همزمان با هشتم مهرماه دومین مرحله جشن عاطفه‌ها در مدارس شهرستان ملایر برگزار و دانش آموزان هدایای خود را برای اهدا به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کردند.

علی کولیوند در مراسم نمادین زنگ جشن عاطفه‌ها در مدرسه فاطمیه ملایر با اشاره به برگزاری مرحله جشن عاطفه‌ها در مرحله اول اظهار کرد: مرحله اول جشن عاطفه‌ها در 30 پایگاه کمک‌های مردمی در سطح شهر و روستاهای شهرستان ملایر برگزار شد.

وی افزود: در مرحله اول این طرح یک میلیارد و 650 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی از مردم ملایر جمع‌آوری شد که همگی آن‌ها در بین دانش آموزان نیازمند تقسیم شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر با اشاره به جمع‌آوری 425 میلیون ریال کمک نقدی در مرحله اول جشن عاطفه‌ها افزود: خرید لوازم و تحریر و کیف و کفش و کتاب از تعهدات مالی این کمیته به دانش آموزان نیازمند بود.

وی با اشاره به تحت پوشش بودن یک هزار و 620 دانش‌آموز در کمیته امداد شهرستان ملایر افزود: علاوه بر یک هزار و 620 دانش‌آموز 700 دانشجو نیز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر هستند که از خدمات این کمیته بهره‌مند ‌می‌شوند.

کولیوند با اشاره به برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در 250 مدرسه شهرستان ملایر تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در این مرحله  از جشن عاطفه‌ها بیش از 850 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شود.

وی با اشاره به آمار کمک‌های مردمی در سال گذشته به جشن عاطفه‌ها بیان کرد: در سال گذشته یک میلیارد 800 میلیون ریال در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری‌شده است که با پیش‌بینی افزایش 30 درصدی این مبلغ به 2میلیارد و 500 میلیارد ریال می‌رسد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر افزود: مبالغ جمع‌آوری‌شده در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها نیز بلافاصله بین دانش‌آموزان نیازمند و تعهدات کتاب‌های دانش آموزان تقسیم خواهد شد.

وی گفت: با کمک اداره اوقاف و امور خیریه نیز 700 بسته حمایتی 130 هزارتومانی نیز بین دانش آموزان نیازمند تقسیم‌شده است.

محمدقاسم عبدلی نیز در این آیین با تسلیت به خانواده‌های داغدار فاجعه منا بیان کرد: کمیته امداد یکی از یادگاران رهبر کبیر انقلاب اسلامی و ثمره و برکت انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: بسیاری از خانواده‌ها به دلیل مشکلات مالی توان خریداری کفش و کیف را برای دانش آموزان خود ندارند که به برکت کمیته امداد و برگزاری همه‌ساله جشن عاطفه‌ها کمک‌های بسزایی به این خانواده‌ها می‌شود.

معاون سیاسی فرماندار ملایر با اشاره به قرارگیری در هفته دفاع مقدس بیان کرد: امنیت یکی از مهم‌ترین دستاوردهایی است که شهدا با اهدای خون خود برای ما ه ارمغان گذاشته‌اند.

وی افزود: دانش آموزان یکی از قشرهایی هستند که می‌توانند ادامه‌دهنده واقعی راه شهدا و عمل به آرمانه‌ای آنان باشند و در این راه تحقیق و بررسی نحوه زندگی شهدا بسیار آموزنده است.

عبدلی گفت: دفاع مقدس یک دانشگاه کامل زندگی است و مطالعه و تحقیق درباره رفتار  منش شهدا کمک مهمی به روش زندگی نسل جدید می‌کند.

انتهای پیام/گ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار