نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. شهريور 1394 - 9:51   |   کد مطلب: 16664
نمایشگاه دستاوردهای 25 تعاونی شهرستان ملایر در اداره کار افتتاح شد

به گزارش ملایری‌ها، نمایشگاه دستاوردهای 25 تعاونی شهرستان ملایر در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ملایر با حضور فرماندار، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهر افتتاح شد.

غلام‌رضا کارگر در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه 25 تعاونی شهرستان ملایر محصولات خود را در زمینه‌های مختلف ارائه داده‌اند.

وی با اشاره به غرفه‌های این تعاونی بیان کرد: : این غرفه‌ها  شامل، تعاونی‌ها کشاورزی، صنعتی، خدماتی، مبل و منبت، عروسک‌سازی؛ پوشاک تعاونی فرهنگیان، پودرهای مکانیزه و ایزوگام است.

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ملایر با اشاره به تعاونی‌های فعال در شهرستان ملایر بیان کرد: 140 شرکت تعاونی در 20 زمینه مختلف در شهرستان ملایر فعالیت دارند.

وی با اشاره به سهم این تعاونی‌ها در اشتغال شهرستان ملایر بیان کرد: تعاونی‌های ملایر در ایجاد اشتغال و رفع بیکاری نقش مهمی داشته و به‌طور متوسط هر تعاونی برای 7 نفر اشتغال‌زایی ایجاد کرده است.

کارگر افزود: برخی از تعاونی‌های ملایر نیز با فعالیت خود توانسته‌اند زمینه اشتغال برای 200 نفر  را در شهرستان ایجاد کنند.

وی گفت: تعاونی‌های ملایر بیشتر در زمینه‌های  کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن فرهنگیان، تعاونی‌های مصرف تولیدی، چندمنظوره و پوشاک فعالیت دارند.

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ملایر با اشاره به مشکلات مهم تعاونی‌های ملایر بیان کرد:  نبود نقدینگی و تسهیلات ، بالا بودن بهره وام‌های بانکی باعث غیرفعال شدن تعدادی از تعاونی‌های ملایر شده است.

در این آیین فرماندار و نماینده مردم ملایر از غرفه‌ها بازید کرده و نظرات و مشکلات  مسئولان شرکت‌های تعاونی را جویا شدند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار