نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. تير 1394 - 10:35   |   کد مطلب: 15830
نمایشگاه رمضان مخصوص دستاوردهای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) باهدف توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در دریاچه کوثر ملایر افتتاح شد

به گزارش ملایری‌ها، علی کولیوند در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: نمایشگاه رمضان مخصوص دستاوردهای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) باهدف توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در محوطه دریاچه کوثر ملایر افتتاح می‌شود.

وی حامی یابی را یکی دیگر از اهداف این نمایشگاه بیان کرد و افزود: حامی یابی ایتام و طرح محسنین از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر گفت: این نمایشگاه در 36 غرفه مختلف برگزارشده و در آن دستاوردهای خانواده‌های نیازمندان درزمینهٔ صنایع‌دستی نظیر مرواربافی، گلیم‌بافی، مبل و منبت، ساخت وسایل موسیقی سننتی و گل‌سازی به معرض نمایش و فروش قرار داده‌شده است.

وی از خواروبارفروشی،لباس‌فروشی و فروش محصولات باغی را از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه نام برد و عنوان کرد: در این نمایشگاه آثار فرش‌بافان مددجو کمیته امداد نیز به معرض دید قرار داده‌شده است.

کولیوند با اشاره به غرفه‌های عرضه محصولات فرهنگی و نمایشگاه مقابله با اعتیاد تصریح کرد: در جهت آموزش و مقابله با پدیده شوم اعتیاد نمایشگاه مقابله با اعتیاد در کنار نمایشگاه رمضان این نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی گفت: تمامی افراد این نمایشگاه از افرادی هستند که با وام خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی(ره) مشغول به کارشده و در حال فعالیت هستند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار