نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. خرداد 1394 - 18:17   |   کد مطلب: 15542
تیم ملایر در تورنومنت قوی ترین مردان غرب کشور که به مناسبت نیمه شعبان در پارک سیفیه ملایر برگزار شد موفق به کسب مقام قهرمانی شد

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها، تورنومنت  قویتران مردان استان همدان و غرب کشور  به مناسبت میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج) در پارک سیفیه ملایر برگزار شد.

مهدی فخار در حاشیه این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت میلاد امام زمان(عج) و با حضور 40 ورزشکار برگزار می شود.

وی یا اشاره به تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات فزود: در این تورنومنت تیم‌هایی از شهرهای استان همدان، استان مرکزی، استان لرستان و تهران شرکت کرده‌اند.

رئیس هئیت بدنسازی ملایر افزود: مسابقات قوی ترین مردان استان همدان وغرب کشور درد دو دسته 90+ و 90- برگزار شده ودر هر رده شرکت کنندگان در آیتم‌های مختلف رقابت می‌کنند.

وی گفت: در پایان رقابت‌ها نفراتی که بتوانند بیشترین امتیاز را از آیتم‌های مختلف کسب کنند به عنوان نفرات برتر شناخته شده و به  نفرات برتر جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

در پایان این رقابت‌ها در دسته 90- محسن ربیعی از ملایر موفق به کسب مقام اول، کمال نوروزی از رزن مقام دوم و فرهاد گودزی از ملایر نقام سوم را کسب کردند.

در دسته 90+ نیز فریبرز حبیبی از ملایر مقام اول، علی عبداللهی از رزن مقام دوم و محمد بسطامی از ملایر مقام سوم قوی ترین مردان این تورنومنت را کسب کردند.

در رده تیمی نیز تیم ملایر موفق به کسب مقام اول، تیم رزن دوم و تیم مریانج مقام سوم این تورنومنت را کسب کردند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار