نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. اسفند 1393 - 9:56   |   کد مطلب: 14960
با حضور رئیس کمیته ملی المپیک؛
از 270 ورزشکار و مربی برتر ملایری تجلیل شد/تصاویر
در همایشی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک، مسئولان استانی و شهرستانی از قهرمانان و مدال آوران برتر سال 93 ملایر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری ملایری‌ها،مهدی رضایی در همایش تجلیل از قهرمانان و مدال آوران برتر سال 93 ملایر اظهار کرد: کسب 270 مدال قهرمانی در 28 رشته ورزشی توسط ورزشکاران ملایری در عرصه های ملی، آسیایی و جهانی در سال 93 رکوردی بی نظیر در تاریخ ورزش این شهرستان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر افزود: به همین منظور برای پاسداشت زحمات و تلاش های ورزشکاران، همایش تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزشی این شهرستان برگزار شد که هدف عمده ما از این تجلیل بها دادن به ورزشکاران و تلاشگران در عرصه ورزش است.

وی گفت: این قهرمانان در رشته های ورزشی چون قایقرانی، والیبال، باستانی، ووشو، تکواندو، کبدی، کیک بوکسینگ، کونگ فو، وزنه برداری، بوکس، اسکیت، رزم آوران، ورزش همگانی، طناب زنی، کاراته، موتای، پرورش اندام، کوهنوردی، تیراندازی، ورزش های هوایی، دوچرخه سواری، جانبازان و معلولان، دوومیدانی و کشتی موفق به کسب مدال شده اند.

رضایی حمایت خیرین ورزش را در رشد و توسعه ورزش این شهرستان بسیار اثرگذار دانست و بیان داشت: در حال حاضر 17 نفر از خیرین ورزشی و پیشکسوتان ورزشی از ورزش ملایر حمایت می کنند.

در این همایش از خانواده سردار شهید جانباز حسن صارمی تجلیل شد و هیات های والیبال، همگانی، پرورش اندام، ووشو و رزمی، ژیمناستیک و روستایی و عشایری به عنوان هیات های برتر ورزشی شناخته شدند.

همچنین در این همایش از فعالان قرآنی، فرهنگی، رسانه ای و خیرین در عرصه ورزش، داوران و مربیان کشوری و پیشکسوتان ورزشی این شهرستان نیز تجلیل به عمل آمد.

میثم مصطفی جوکار قهرمان مسابقات آسیایی، مهدی نبی الهی قهرمان وزنه برداری پیشکسوتان جهان، محمدرضا گل زردی فاتح قله اورست، شکرالله جعفری، امیر صفری، سهراب بهرامی و حسن کرمی فر از جمله ملی پوشان و مدال آوران ملایری در مسابقات آسیایی و جهانی نیز در این آیین تجلیل شدند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار