نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. اسفند 1402 - 9:08   |   کد مطلب: 33172
یادداشت/ محمود آصفی
امید مرز باریک مرگ و زندگی!
امروز طبق تحلیل تمام اهالی فن باید با ایمانی راسخ به آتیه کشور امیدوار بود، آینده ای که امروز در حال ترسیم آن هستیم به مراتب با شکوه تر و خواستنی تر است.

 

بسیاری را هر روز در کنار خود می بینم که در یک پرسش مهم گرفتار شدند! مشکلات حل می شود یا نه؟!

این همان مرز بین مرگ و زندگی است و « امید » به آینده شوک الکتریسیته همان اتاق احیایی است که مرگ را تبدیل به حیات می کند!

ما مردم اهل خبر هستیم، خبرهای مختلف را می شنویم و انباری از اخبار را در ذهن خود داریم بخصوص از وقتی که کف دست هایمان یک صفحه نمایشگر گرفته ایم به عرض شش اینچ و به عمق کره زمین! اما اصولاً خیلی اهل تحلیل خواندن، شنیدن و یا ارائه آن نیستیم!

این ها را گفتم تا به‌ اینجا برسم که امروز طبق تحلیل تمام اهالی فن باید با ایمانی راسخ به آتیه کشور امیدوار بود، آینده ای که امروز در حال ترسیم آن هستیم به مراتب با شکوه تر و خواستنی تر است.

برای مثال در همین شهرستان عزیز خودمان ملایر، مگا پروژه هایی در حال اجراست که آینده ای روشن را برای مردم جهان شهر رقم خواهد زد، فردای ملایر جغرافیایی است گسترده تر از امروز است و از قضا نام های زیبای ایمان و امید به روی آن گذاشته شده است.

آینده این شهر و کشور دیدنی است باورکنیم قدرت معجزه آسا امید ما را از هر کج بافی نجات خواهد داد، امید به آینده راه قطعی عبور از همه سختی هاست و این دهه از تاریخ کشور ما دهه ایمان و امید است...

یادمان باشد جمعه این هفته چه پای صندوق برویم چه نه انتخاب کردیم! انتخاب ما مردم در دوسال گذشته عبور از رکود و خمودگی مدیریت کشور در دولت قبلی بود و بحمدالله با تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر دولت مردمی سیزدهم، کشور به یک کارگاه بزرگ توسعه و پیشرفت توأم با عدالت تبدیل شده است.

حال صندوق های رای منتظر ما هستند تا آینده ای روشن را برای قوه مقننه رقم بزنیم، وعده همه ما فارغ از هر انتخابی و نامزد محترمی، جمعه ۱۱ اسفند پای صندوق های رای.

دکتر محمود آصفی

دیدگاه شما

آخرین اخبار