نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. فروردين 1402 - 9:05   |   کد مطلب: 32251
وحدت مهمترین نیاز این روزهای کشور است و تفرقه آفت بزرگی است که مطمئنا ضرر آن ابتدا به مردم می رسد و باعث ایجاد ناامیدی می شود پس باید در موضع گیری ها دقیق، آگاهانه، بدون غرض ورزی و عالمانه عمل کرد.

"در مسایل مختلف باید انقلابی، آگاهانه و عالمانه جلو برویم و حرکت کنیم،  رهبری در سخنانی بیان کردند که بی حجابان دختران ما هستند و در مسئله حجاب نباید جلوتر از رهبری حرکت کنیم.

 نباید مسئولان شهر را بی غیرت عنوان کرد،  کشف حجب یک گناه صغیره است اما تهمت زدن گناه کبیره است و باید دانست که مشکلات باید  ریشه ای  حل شود. جوان حزب الهی و متدین باید حواسش به پشت پرده باشد و امروز خطرناکترین فتنه از ابتدای انقلاب شکل گرفته است و باید حواسمان جمع باشد و  نباید انقلابیون روبه‌روی هم قرار بگیرند."

این جملات بخشی از سخنان امام جمعه ملایر در آیین تودیع و معارفه مسئول کمیته خادمان شهدا  ملایر است که به برخی رفتارهای انجام شده  هشدار می‌دهد.
امام جمعه ملایر در خطبه‌های  نماز جمعه روز قدس نیز با   ابراز گلایه از سر دادن برخی شعارها طی راهپیمایی  در مورد بی حجابان و کم حجابان، بی حجابان را فرزندان همین ملت و کشور دانست که فریب خوردند.

وی با تاکید بر اینکه با تعارفات بین مسئولان نمی توان مقابل بی حجابی ایستاد، گفت: باید هر دستگاهی وظیفه خود را به درستی انجام دهد؛ مردم نیز به وظیفه خود یعنی امر به معروف عمل کنند که البته این امر به معروف نباید تنها به بحث حجاب محدود شود.

این سخنان نیز هشداری برای جلوگیری از انشقاق و دوگانگی بین نیروهای انقلابی  دارد آن هم در روزهایی که وحدت و آرامش مهمترین نیاز جامعه برای پیشرفت است.

باید دانست دشمنان پس از شکست پروژه اغتشاشات سال 1401 و مسموم سازی دانش اموزان حالا به دنبال این بوده که به اسم حجاب آرامش کشور را به هم بریزند.

اما در این بین برخی تقابل هایی که در بین جریان انقلابی کشور شکل گرفته باعث شده تا خارج نشینان و دشمنان با گل آلود دانستن اوضاع کشور به دنبال ماهی گیری باشند و می طلبد مردم و بخصوص نیروهای انقلاب هوشیارتر از همیشه با برخی مسائل برخورد کنند.

همانگونه که امام جمعه ملایر در سخنان خود تاکید داشت  امروز خطرناکترین فتنه از ابتدای انقلاب شکل گرفته است پس باید مراقب بود که موضع گیری های ما باعث نشود که آب به آسیاب دشمن ریخته شود.

امروز که دولت انقلابی در حال فعالیت است و برنامه های مختلفی در کشور در حال اجرا دارد که این برنامه ها بسیار موثر بوده است اما جریان رسانه ای به دنبال سیاه نمایی خدمات نظام است و گاها اخبار امیدوارکننده در کشور در این بین دیده نمی شود.

در شهرستان نیز اوضاع به همین گونه است با اقدامات خوبی در شهرستان در حال انجام است اما عده ای گویا قصد داشته با ایجاد دو دستگی و تفرقه نه این خدمات دیده شود و به هر بهانه ای دنبال تخریب است و پیشبرد اهداف خود هستند.

شکی وجود ندارد که مطالبه گری و انتقاد می تواند در پیشبرد برنامه های مختلف اثر گذار باشد اما این مطالبه گری نباید با هدف تخریب انجام شود و قطعا باید آگاهانه و عالمانه جلو رفت و وارد بازی های سیاسی و اهداف مشخص افراد خاص نشد.

وحدت مهمترین نیاز این روزهای کشور است و تفرقه آفت بزرگی است که مطمئنا ضرر آن ابتدا به مردم می رسد و باعث ایجاد ناامیدی می شود پس باید در موضع گیری ها دقیق، آگاهانه، بدون غرض ورزی و عالمانه عمل کرد.
 محمد گل محمدی؛ مدیر مسئول و خبرنگار پایگاه خبری ملایری‌ها

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار