نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. دى 1401 - 12:26   |   کد مطلب: 31716
نقطه عطف برگزاری مراسم های تشییع شهدای گمنام در روز شهادت حضرت زهرا رقم خورد که با حضور بینظیر مردم ملایر آن هم در سرمای زیر صفر مراسم تشییع برگزار شد و این دو شهید در شهرهای سامن و ازندریان و باز هم با حضور پرشور مردم با خاک سپرده شد، اما در این میان سکوت کانال های مجازی پر مخاطب شهرستان که خود را همواره مردمی معرفی کنند جای تعجب بسیار دارد.

به گزارش ملایری‌ها؛ از ابتدای این هفته ملایر دارای مهمانان ویژه ای بود که در سه روز در گوشه گوشه شهرستان حضور داشتند و مردم استقبال بی نظیری از آنان کردند.

پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام این در ملایر تشییع و در شهرهای سامن و ازندریان به خاک سپرده شد که در هر مراسمی که شهدای گمنام حضور داشتند حضور پرشور و استقبال بی‌نظیر اهالی مناطق مختلف ملایر جزئی جدایی ناپذیز از این مراسم ها بود.

پیکر پاک و یک شهید گمنام یکشنبه و از روستای ینگی کند وارد ملایر شد و استقبال گسترده مردم روستا آغازگر خلق حماسه‌ای نو در تاریخ ملایر بود.

برگزاری مراسم یادواره شهدا در بخش های جوکار، زند و سامن، یادواره شهدای زن و هنرمند، برگزاری مراسم های وداع در مساجد مختلف و تشییع شهید در روستاهای گوراب، پیروز و شهر زنگنه گوشه‌ای از مراسم های برگزار شده در شهرستان با حضور این شهدا بود.

نقطه عطف برگزاری مراسم های تشییع شهدای گمنام در روز شهادت حضرت زهرا رقم خورد که با حضور بینظیر مردم ملایر آن هم در سرمای زیر صفر مراسم تشییع برگزار شد و این دو شهید در شهرهای سامن و ازندریان و باز هم با حضور پرشور مردم با خاک سپرده شد.

اما در این میان سکوت کانال های مجازی پر مخاطب شهرستان که خود را همواره مردمی معرفی کنند جای تعجب بسیار دارد.

این که هیچ کدام از این مراسم های پرشوری که در شهرستان برگزار شد از دید این به اصطلاح رسانه ها دیده نشد سوالی بزرگ است که در ذهن دنبال کنندگان آنان دیده می‌شود.

کانال های که باید آنان را نان به نرخ روز دانست و هزینه‌های گزافی بابت تبلیغات از مردم دریافت می کنند و همواره ادعای بزرگی دارند اما مراسم های به این بزرگی را ندیدند.

نباید فراموش کرد در هر فرهنگ و کشوری سربازان وطن دارای جایگاه ویژه ای هستند و همه مردم دنیا برای محافظان حریم کشور شان احترام خاصی قائل هستند اما حضور این شهدای در ملایر از دید این کانال های مجازی حتی به اندازه یک خط مطلب دیده نشد.

سخن آخر اینکه همه مسئولین باید بدانند که خون همین شهدا باعث شده امروز بر صندلی ریاست بنشینند و نباید این بی توجهی به شهدا فراموش را کنند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار