نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. بهمن 1400 - 8:55   |   کد مطلب: 30920
یکی از اصلی‌ترین امیدهای مردم پس‌روی کار آمدن دولت آیت‌الله رئیسی مدیرانی باانگیزه بالا برای پیشبرد اهداف نظام و بهبود وضعیت فعلی بود اما گویا مدیران استان همدان هنوز این عزم و اراده را ندارند و پس گذشت چندین ماه از آغاز به کار دولت سیزدهم گذشته مردم همچنان چشم‌انتظار شعار تغییر هستند.

ملایر به‌عنوان دومین شهر بزرگ استان همدان با جمعیتی نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر شناخته می‌شود که دارای دو برند جهانی مبل و منبت و انگور اما گویا اصلاً قرار نیست توجهی به این شهر شود.

مردم هنوز چشم به تغییر مدیرانی را داشته که به‌عنوان مسببان وضع کنونی از آن‌ها یاد می‌شود اما استانداری همدان کمترین توجهی به این امر را ندارد و در حالی به نیمه اول سال فعالیت دولت سیزدهم می‌رسیم که هنوز تکلیف فرمانداری شهر جهانی ملایر مشخص نیست.

پس از سه ماه از فعالیت دولت سیزدهم استاندار همدان حسین فارسی را به‌عنوان سرپرست فرمانداری ملایر انتخاب کرد و که این انتصاب با واکنش‌های مثبت و منفی فراوانی همراه بود و حال نزدیک به سه ماه از این انتخاب گذشته است و همچنان از اسامی جدید برای فرمانداری ملایر نام‌برده می‌شود و صحبت از معارفه فرماندار جدید بسیار است اما گویا هنوز عزمی از سوی استانداری در رابطه با شهر جهانی انگور و مبل و منبت وجود ندارد.

بحث تغییر فرماندار ملایر حواشی فراوانی تاکنون در شهر داشته است که حتی باعث ایجاد نوعی دودستگی در بین نیروهای انقلابی شده است و کار را صدور بیانیه کشاند اما همچنان این حواشی ادامه دارد.

از آن‌سو بلاتکلیفی که در وضعیت فرماندار و برخی مدیران وجود دارد به باعث بی‌انگیزگی در بین مسئولین مختلفی شده است و قطعاً دود این مسئله نخست در چشم مردم می‌رود.

هرچه هم بیان شود که تا آخرین روز مدیریت باید باقدرت به کار ادامه داد اما حواشی، حرف‌وحدیث‌ها و صحبت‌های مختلف باعث ضعف در عملکرد می‌شود .

هرروز بانام‌های جدیدی برای فرمانداری ملایر روبه‌رو می‌شویم و متأسفانه به‌نوعی با ملایر برخورد می‌شود که گویا یک شهرستان کوچک است و مگر غیرازاین است که ملایر نام فرمانداری ویژه را با خود یدک می‌کشد و مدیران شهرستان به‌عنوان معاون مدیرکل شناخته می‌شوند اما چرا در عمل این‌گونه نیست؟

مردم انقلابی ملایر در تمامی بزنگاه‌های سیاسی و اجتماعی کشور حضوری فعال داشته‌اند که آخرین نمونه آن حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است و حتی باوجوداینکه کمتر از ۱۰ ساعت به آغاز این جشن بزرگ ملی تصمیم بر تغییر نوع، زمان و مکان راهپیمایی گرفته شد اما مردم بازهم حضوری حماسی داشتند و کمترین توقع مردم انقلابی شهرستان از استاندار استان همدان این است که هر چه سریع‌تر تکلیف فرماندار و مدیران ملایر و بخصوص آن‌هایی که کم‌کاری می‌کنند مشخص شود.

اگر ملایر با دو برند جهانی و دو برند ملی و استعدادهای فراوان در زمینه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و مذهبی پسوند ویژه را یک با خود یدک می‌کشد پس شایسته است که به این شهرستان ویژه نگاه شود.

سخن آخر اینکه آقای استاندار مردم منتظر تغییر هستند و تعلل شما اصلاً شایسته مردم قدرشناس و انقلابی ملایر نیست!

محمد گلمحمدی

انتهای پیام/گ

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار