نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. تير 1400 - 8:56   |   کد مطلب: 29723
علی رغم اینکه برنامه خاموشی توسط شرکت های توزیع برق استانی اعلام می شود اما کمتر پیش می آید که طبق برنامه قطعی برق انجام شود و حتی به جای یکبار دو و یا سه بار شبکه برق با خاموشی همراه است.

این روزها در گوشه گوشه کشور مسئله قطعی برق و برنامه آن نقل اکثر محافل مختلف است و یکی از سوالات رایج در بین مردم این است که برق چه زمانی قطع می شود؟

علی رغم اینکه برنامه خاموشی توسط شرکت های توزیع برق استانی اعلام می شود اما کمتر پیش می آید که طبق برنامه قطعی برق انجام شود و  حتی به جای یکبار دو و یا سه بار شبکه برق با خاموشی همراه است.

روز گذشته در اکثر نقاط شهرستان ملایر  قطعی برق خارج از زمانی اعلامی و چندین باره را داشتیم و حتی در پس از ساعت 23 که برنامه ای برای خاموشی وجود نداشت برق اکثر نقاط شهرستان با قطعی مواجه شد.

با توجه به همین مسائل در فضای مجازی اکثر پیام ها و مطالب حول قطعی برق است که داد مردم را بلند کرده است و اکثر افراد اعتراضانت فراوانی به برنامه خاموشی دارند.

مسئولین به جای برنامه خاموشی برنامه روشنایی بدهند تلخترین طنزی است که ین روزها در فضای مجازی دست به دست می شود و اما گویا برنامه ای برای این مسئله در سیستم کلان کشور وجود ندارد.

خاموشی های خارج از برنامه این روزها در سراسر کشور اعتراضات مردم را بلند کرده است و گویا آخرین تدبیرهای سوخته در روزهای پایانی  دولت تدبیر و امید سیاهی و خاموشی است.

کمترین انتظار مردم از مسئولین شفاف سازی درباره دلیل این همه خاموشی در کشور است و ای امید است مسئولین امر به توضیح دهند که چگونه می شود که  ایران در سال های گذشته به فکر صادرات برق بود  اما این روزها در تولید برق مصرفی عاجز مانده است.

گویا در هشت سال گذشته در صنعت تولید برق برای زیرساخت های موجود کاری انجام نشده است و سیاهی این روزها نشانی از روی دولت تدبیر و امید است!

نکته جالب توجه این است که در هنگام قطعی برق در شبکه های تلفن همراه نیز اختلال ایجاد می شود و در بسیار از مناطق همراه با اموشی شبکه برق آنتن دهی خطوط تلفه های همره نیز قطع می شود.

گویا کم کاری های دولت فقط در بخش زیرساخت های برق نبوده و در زیر ساخت های دیگر نیز کمترین توجه انجام شده است و هر روز تدبیرهای سوخته این دولت بیش از پیش نمایان می شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار