نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. خرداد 1399 - 8:25   |   کد مطلب: 28531
یادداشت/محمد گل محمدی
مدیران بومی موفق حفظ شوند
با توجه به نامگذاری سال 99 به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری حضور مدیران خوش فکر و توانمند در راس امور می تواند تحقق این شعار را سرعت بخشیده و شهرستان را برای رسیدن به این شعار یاری کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است مهدی چهاردولی مدیر پست بانک ملایر که یکی از مدیران موفق این شهرستان است و چندی پیش  به عنوان یکی از 10 مدیر برتر بانکی کشور انتخاب شد در حال جا به جایی است.
 نکته قابل توجه در این جابه جایی این است که چهاردولی قرار است به عنوان مدیر یکی از  شهرستان‌های استان انتخاب شود که این جابه جایی  خود جای بسی شگفتی دارد!!!
 جایگزین این مدیر موفق بومی نیز مدیری  غیربومی از  شهرستان نهاوند است که در این جا به جایی نیز خود جای سوالات بسیاری دارد.

 مدیریت مهدی چهاردولی در پست بانک ملایر باعث جهش بسیاری شده و این نکته به اذعان کارشناسان و  متصدیان باجه های بانکی به وضوح مشخص است.

سال گذشته و در همایش دفاتر ict  استان طبق آماری که از سوی  مدیران استانی داده شد در زمان مدیریت آقای چهاردولی در ملایر به اندازه تمامی شهرستان های دیگر خدمات بانکی ارائه شده است و وصول مطالبات نیز رقم بالایی بوده است.

در موفقیت این مدیر جای هیچ تاملی وجود ندارد و نکته ای که در این جا به جایی باید در نظر گرفته  شود این است که پست بانک  به عنوان یکی از بانک‌های عامل واگذاری تسهیلات  اشتغال زایی در نظر گرفته شده است و حضور مدیری موفق  در راس پست بانک نقش موثری در توسعه اشتغال شهرستان و اعطای تسهیلات به متقاضیان به خصوص در روستاها دارد.
با توجه به نامگذاری سال 99 به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری حضور مدیران خوش فکر و توانمند  در راس امور می تواند تحقق این شعار را سرعت بخشیده و شهرستان را برای رسیدن به این شعار یاری کند.
امید است مسئولین شهرستان در حفظ مدیران موفق تلاش کنند و اگر قرار است مدیری جا به جا  و شود  و ارتقا یابد،  مدیری همتراز آن در شهرستان به کارگیری شود.

محمد گل محمدی

انتای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار