نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. شهريور 1396 - 12:01   |   کد مطلب: 23482
همایشی که بیش از آنکه تجلیل از چهره های فرهنگی باشد اهداف سیاسی پشت پرده‌ای داشت که در خلال اجرای همایش نمایان شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ روز پنجشنبه 23 شهریور ماه، همایش به اصطلاح "نکوداشت چهره های فرهنگی شهرستان ملایر" توسط یک سازمان مردم نهاد در سالن اداره ارشاد این شهر برگزار شد.

همایشی که بیش از آنکه تجلیل از چهره های فرهنگی باشد اهداف سیاسی پشت پرده‌ای داشت که در خلال اجرای همایش نمایان شد.
به منظور تنویر افکار عمومی بیان چند نکته ضرورت دارد

اولا؛ به نظر می رسد انتخاب چهره‌های مورد تجلیل در این همایش با هدف کسب وجهه برای متولیان امر و یا با اهداف سیاسی صورت گرفته بود.

دوما؛ این سازمان مردم‌نهاد فرهنگی که از قضا نام ملایر را در عنوان خود یدک می‌کشد و یکی از واحدهای سرای اهل قلم شهید عسکرزاده را بصورت موقت در اختیار گرفته، برخلاف انتظار و ادعا، ویژه نامه این همایش را توسط یکی از نشریات همدان به چاپ رسانده است.

سوما؛ از جمع 17 نفره میهمانان دعوت شده که قرار بود از آنان تجلیل به عمل آیدد، تعداد 5 نفر حضور یافته بودند که شهردار سابق ملایر نیز جز آنان بود، اما در حین برگزاری مراسم، مسئولان مربوطه تصمیم بر حذف وی از جمع یادشده گرفتند که با این اقدام به وی که از سرمایه های علمی و فرهنگی شهرستان به شمار می رود توهین کردند.

از حاشیه های دیگر این همایش ارائه گزارش عملکرد! نماینده ادوار ملایر پس از 10 سال بود که این اقدام در مراسمی با موضوع تجلیل از چهره های فرهنگی از نکات جالب توجه بود و شائبه حضور این شخص در انتخابات پیش روی مجلس را بیش از پیش قوت بخشید.

در انتها سؤال اساسی این است که؛
۱- دستاوردهای اینگونه همایش‌ها برای مردم چیست؟
۲- تا چه وقت باید شاهد برگزاری این نمایش‌های پرحاشیه باشیم؟
۳- انتظار می‌رود مدیران سیاسی، اجرایی و مسئولان امنیتی با بررسی جوانب مختلف این خیمه شب بازی ها که مسبوق به سابقه می باشد، برخورد قانونی لازم را بنمایند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار