نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. اسفند 1394 - 11:44   |   کد مطلب: 18286
بسیار فرق می‌کند نماینده شما در مجلس چه کسی باشد."مجلس در رأس امور است"،پس دقت در این داشته باشیم چه کسی چهار سال امورات کشور را در دست خواهد داشت.

به گزارش ملایری‌ها؛ بسیار فرق می‌کند نماینده شما در مجلس چه کسی باشد."مجلس در رأس امور است"،پس دقت در این داشته باشیم چه کسی چهار سال امورات کشور را در دست خواهد داشت.

امروز ، "روز امتحان" است. امروز شاید "علی" علیه السلام دوباره خانه نشین شود و یا اینکه حادثه "عاشورا" 61 هجری دگری رخ دهد و یا...

در این برهه حساس و سرنوشت ساز،تاریخ این مرز و بوم و این انقلاب عزیز در دست ما و شماست.

دوستان عزیز چه بسیار فرق دارد که مجلس توسط چه کسانی اکثریت پیدا کند و حتی چه کسانی به‌ عنوان اقلیت در آن حضور داشته باشند.

آری فرق دارد که:

 ما نماینده ای را برگزینیم که در بهارستان صرفاً "تأییدکننده" باشد؛

یا نماینده ای را به مجلس بفرستیم که از خود "اراده، فکر و نظر" داشته باشد.

و یا نمایندهِ مدّنظر ما کسی باشد که "تیشه به دست گرفته" و ریشه "انقلاب و دین" را هدف قرار داده است؛پس چه بسیار فرق می کند...

 

فرق میان نماینده "ساکت و تأیید کننده" با دو دسته از نمایندگان که عرض کردم ،در این است که وی پس از گذشت چهار سال ،هیچ عملکرد مثبتی ندارد و به دنبال عملکرد برای خویش می گردد و گه گاه مطالبی را از جاهای "کپی" کرده و به دست مردم می رساند و جایگاه وی نه در رأس بلکه در "قعر امور" است.

 

نماینده تیشه بدست ،بسیار وضعیتش متفاوت است.هدفش "انقلاب" است ،هدفش "دین و آرمان" است؛پس مراقب باشیم،مراقب از اینکه بار دگر افرادی راهی "بهارستان" نشوند که "جام زهر" را بدست رهبر عظیم الشأن بدهند و سپس خود عامل "قانون شکنی" در جامعه باشند.مراقب باشیم و تا حد امکان روشن گری نماییم.

کسانی که تا دیروز مشارکت مردم در انتخابات را "منع و باعث ناامیدی" ایشان می شدند، امروز حامیان شرکت در انتخابات هستند.مراقب باشیم  در کجا هستیم و از چه کسانی حمایت می کنیم.

فتنه ای دیگر در راه است ،"گرد وغبار" همه جا را گرفته و قوه تشخیص برای افراد سخت شده است. در این شرایط دید کم، "زمزمه دشمن" می آید.

فتنه ای با رنگ و لعاب "مجلس ششم"، مجلسی كه عده‌ای از فعالان سیاسی آن مجلس گرایش به "سكولاریسم" داشتند و به ولایت فقیه به آن صورت كه حضرت امام (ره) مطرح كرده بودند و مقام معظم رهبری هم مدافع آن بوده و هست، اعتقاد نداشتند.كسانی كه "لاییك" بودند و به جدایی دین از سیاست معتقد بودند و به ولایت فقیه معتقد نبودند و سعی می‌كردند مجلس را براساس این تفكرات اداره كنند.

این دسته نه در رأس امور بلکه در "قعر جهالت و گمراهی "هستند.

اما نماینده "صاحب فکر و اراده ،سیّاس و ولایی ،دلسوز مردم" ،در رأس امور است.

نماینده ای که از لحاظ "ایمان" بهترین،بهترین از لحاظ "اخلاص و امانت"، بهترین از لحاظ "دیندارى و آمادگى براى حضور در میدان‌هاى انقلاب"؛ درد شناسترین و دردمندترین نسبت به "نیازهاى مردم "؛

نوبت ما و شماست که دفاع کنیم از نماینده اصلح،برای "فردایی روشن و آینده ای شکوهمند"؛

بیاید اثرگذار باشیم ،بیایم و با انتخاب اصلح ،انقلاب و دین را تأمین نماییم.

دانیال بصیر

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار