نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. فروردين 1394 - 7:42   |   کد مطلب: 15117
اکنون حیثیت ملی ایرانی به خاطر خوی حیوانی ماموران سعودی لکه دار شده است و برای همه مسئولان کشور لازم و واجب است که این حیثیت و آبروی ملی کشور دفاع کنند وجواب قاطع به این جنایات بدهند.

• خبر تجاوز دو مامورامنیتی سعودی در فرودگاه جده به دو نو جوان ایرانی که برای انجام حج عمره عازم عربستان سعودی شده بودند ،به قدری تکان دهنده است که اگر برای حال امت اسلامی و برای این مصیبت بزرگ ساعتها عزا داری کنیم کم است.

• سعودیها اکنون و بعد ازجنایتشان در عراق وسوریه ولبنان و یمن که منجر به شهادت هزاران وشاید صدها هزار انسان بیگناه شده است، بعد از همکاری وهماهنگیشان با گروههای تروریستی داعش و ... اکنون با انجام عمل شنیع در فرودگاه جده ذات حیوانی خود را نشان دادند و همه دنیا اکنون متوجه شد که حیواناتی در جنس انسان اطراف حرمین شریفین را نجس کرده اند و این نجاست باید از این کشور برداشته شود.

• همه کسانی که تحولات منطقه را دنبال می کنند می دانند که سیاستهای عربستان سعودی در منطقه وجهان جز خشونت ونفاق و تروریسم نتیجه ای نداشته است و حتی اوباما هم به این موضوع اعتراف می کند .

• اکنون قریب ده روز است که هواپیماهای سعودی زنان وکودکان مظلوم وفقیر یمنی را به خاک وخون می کشد و تاکنون حدود 1000 انسان بیگناه به شهادت رسیده اند که 150 نفر ازآنان را کودکان تشکیل می دهند.

• تلویزیون الاخباریه سعودی اعلام کرده که ریاض می تواند یک میلیون انتحاری را به کشورهای ایران وعراق وسوریه و یمن بفرستد تا مردم را به خاک وخون بکشد.

• همه اینها مربوط به سیاست کثیف این رژیم است اما تجاوز به دو نوجوان ایرانی که با هزار آرزو و امید و به عشق زیارت خانه خدا به عربستان رفته اند و مورد تجاوز قرار گرفته اند موضعی فراتر از همه اینهاست .

اکنون حیثیت ملی ایرانی به خاطری خوی حیوانی ماموران سعودی لکه دار شده است و برای همه مسئولان کشور لازم وواجب است که این حیثیت و آبروی ملی کشور دفاع کنند وجواب قاطع به این جنایات بدهند. بستن سفارت عربستان سعودی در تهران و سفارت کشورمان درریاض فقط یک اقدام کوچک است .

انتهای پیام/ب

دیدگاه شما

آخرین اخبار