27. شهريور 1403 - 13:15   |   کد مطلب: 33769
دیدار جوانان و نوجوانان با مادر شهید احمدی‌پور حاوی نکات ارزشمندی بود و بی شک صحبت‌های این مادر شهید تلنگری برای همه جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ کمیته خادمین الشهدای ملایر هر هفته به دیدار یک خانواده شهید و از بازماندگان شهدا دورهمی می‌کنند.
این هفته خادمین شهدای ملایر به دیدار مادر شهید منصور احمدی‌پور رفتند و پای صحبت‌های دلنشین این مادر شهید نشستند.
این دیدار برای جوانان و نوجوانان حاوی نکات ارزشمندی بود و بی شک صحبت‌های این مادر شهید تلنگری برای همه جامعه است.
نگرانی اصلی این مادر شهید پایمال‌شدن خون شهدا بود نکته‌ای مهم که نباید هیچ‌کدام از مردم و مسئولان فراموشش کنند و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.
این مادر شهید در دورهمی خادمی شهدا با خانواده‌های شهدا خطاب به نوجوانان عنوان کرد که گوش به حرف منافق‌ها و نفوذی‌ها ندهید و وصیت‌نامه شهدا را بخوانید و راه آنها را ادامه دهید.
مادر شهید احمدی‌پور در بخشی دیگر از سخنان خود با ابراز تأسف از فراموش‌شدن امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در کشور تأکید کرد: جوانان و نوجوانان شهدا را الگوی خود قرار دهند.
اما نکته مهم و اساس سخنان این مادر شهید در انتهای دیدار بود که از او سؤال شد اگر دوباره جنگی بر ما تحمیل شود آیا اجازه می‌دهید سایر برادران شهید هم به جبهه اعزام و در دفاع دوباره شرکت کنند که پاسخ داد با افتخار بله... حتی خودم هم حاضرم شرکت کنم.
صحبت‌های این مادر شهید انسان را به یاد سخنان بنیان‌گذار کبیر انقلاب انداخته که به زیبایی از مردم ایران اسلامی تعریف کرده است.
امام خمینی (ره) در سخنانی عنوان کرد: من با جرئت مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول‌الله(ص) و مردم کوفه در عهد امیرالمؤمنین(ع) هستند.
بی شک جایگاه خانواده‌های شهدا بخصوص مادران شهدا که فرزندانی بی‌نظیر تربیت کردند و آنان جانشان را در راه ایران اسلامی و برای تنور شدن درخت انقلاب فدا کردند غیرقابل‌وصف است.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار