25. شهريور 1403 - 8:22   |   کد مطلب: 33762
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر از رشد حداقل ۱۰ برابری حضور مسافران در ملایر برای حضور در پنجمین جشنواره مبلمان منبت نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ سلمان اسماعیلی، در پنجمین جشنواره ملی آلبالو در شهر زنگنه ملایر با بیان اینکه پنجمین جشنواره مبلمان منبت ملایر از ۱۵ شهریور ماه به مدت یک ماه برگزار می‌شود، گفت: میزان ترددها، افزایش فروش نمایشگاه‌داران مبلمان و شلوغی شهر نشان دهنده رشد حداقل ۱۰ برابری حضور مسافران در ملایر نسبت به سال گذشته است.

فرماندار ملایر  با بیان اینکه این روزها شاهد حضور هزاران گردشگر از اقصی نقاط کشور در ملایر هستیم، افزود: این روزها حال و هوای ملایر حال و هوای گردشگری است و مردم شاد هستند و به صورت مرتب هر شب در گوشه ای از شهرستان جشن های بزرگی برپاست.

فرماندار ویژه ملایر از رونق کسب و کارها و بسیاری از اصناف بدلیل حضور گردشگران در ملایر خبر داد و گفت: خوشبختانه شاهد برگزاری پنجمین جشنواره مبلمان منبت به عنوان یکی از موفق ترین جشنواره ها هستیم و تلاش می کنیم یک ماه جشنواره ای پر از شادی، نشاط و شور اجتماعی را در ملایر داشته باشیم.

او با تاکید بر موفقیت بیشتر این دوره از جشنواره نسبت به دوره‌های قبل مطرح کرد: به همین مناسبت هر روز در گوشه ای از ملایر و امروز در شهر زنگنه میزبان پنجمین جشنواره آلبالو هستیم.

اسماعیلی، زنگنه را شهر سوغاتی های خوشمزه، لواشک های متنوع، شهر آلبالو، گردو و شکوفه های بهاری خواند و خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های مقدماتی ۱۴ جشنواره گردشگری ملایر حداقل از شش ماه قبل آغاز شد و با تشکیل ستاد برگزاری جشنواره و پنج کمیته، تمام دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری ها، بخشداری ها، دهیاری ها و دستگاه‌های پشتیبان و خدمات رسان در آماده باش هستند تا روزهای خوبی برای مردم ثبت و ضبط کنیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار