26. خرداد 1403 - 8:42   |   کد مطلب: 33587
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات تبلور جمهوریت و اسلامیت نظام است و باید زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری فراهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» ؛ حجت الاسلام «احد آزادی خواه» شامگاه جمعه در جمع حامیان «محمدباقر قالیباف» در شهرستان ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و همراهان ایشان، همدلی، اخوت و برادری را لازمه شرایط کنونی دانست و افزود: در دو دوره‌ای که در سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۴۰۰ شهید آیت‌الله رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد شد، از مردم ملایر رای بالایی گرفت و این افتخار باید در دوره چهاردهم برای قالیباف تکرار شود.

وی محمدباقر قالیباف را مرد روزهای سخت و اقدامات بزرگ توصیف کرد و ادامه داد: قالیباف عمرش را برای انقلاب و نظام گذاشته است و زمانی‌که برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری نامزد شد و رایی بالایی هم داشت، به احترام شهید آیت‌الله رئیسی کنار کشید و میدان را در اختیار وی قرار داد.

حجت الاسلام آزادیخواه با اشاره به اینکه قالیباف سال ۱۳۶۰ انقلابی‌گری خود را در خطوط مقدم جبهه و جنگ ثابت کرد گفت: در ۲۰ سالگی او فرمانده لشکر بود و امروز به واسطه مسئولیت‌هایی که دارد یک سرمایه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قالیباف مردی کارآمد، پرتلاش، متعهد و مردمی است که همچون سید محرومان در بین مردم حضوری مستمر دارد.

آزادی خواه با بیان اینکه قالیباف زندگی خود را برای کار گذاشت و بسیار پرکار است ادامه داد: رییس جمهوری می‌خواهیم که همچون شهید آیت‌الله رئیسی نقش و حرف مردم و رهبری برایش مهم باشد.

رییس کمیته روحانیت ستاد مرکزی انتخاباتی «محمدباقر قالیباف» تاکید کرد: کدام رییس جمهور است که برای خدمت به مردم جان خود را فدا کند و روستا به روستا و شهر به شهر برای رسیدگی به مشکلات مردم سفر کند.

نماینده ملایر: انتخابات، تبلور جمهوریت و اسلامیت نظام است

آزادی خواه ادامه داد: همه کاندیداهای ریاست جمهوری برای ما محترم و همه افرادی دلسوز و متعهد هستند، اما «محمدباقر قالیباف» از همه جلوتر است و کارنامه وی و تحولاتی که در زمان تصدی او در شهرداری تهران، نیروی انتظامی و مجلس ایجاد شد، بیانگر این امر است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: قالیباف فردی مسلط به امور است و کاندیدایی است که می‌تواند از ظرفیت‌ها استفاده کند و حرکت کشور را رو به جلو ببرد و کاندیدای ولایی و رهبری است که خود را سرباز ولایت می‌داند و اگر رای بیاورد، شرایط خوبی را ایجاد خواهد کرد.

 در این مراسم به طور رسمی ستاد انتخاباتی «محمدباقر قالیباف» در شهرستان ملایر افتتاح شد و حجت الاسلام «احمد فارسی» به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در شهرستان ملایر معرفی شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار