نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. خرداد 1403 - 8:42   |   کد مطلب: 33587
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات تبلور جمهوریت و اسلامیت نظام است و باید زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری فراهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» به نقل از ایرنا؛ حجت الاسلام «احد آزادی خواه» شامگاه جمعه در جمع حامیان «محمدباقر قالیباف» در شهرستان ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و همراهان ایشان، همدلی، اخوت و برادری را لازمه شرایط کنونی دانست و افزود: در دو دوره‌ای که در سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۴۰۰ شهید آیت‌الله رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد شد، از مردم ملایر رای بالایی گرفت و این افتخار باید در دوره چهاردهم برای قالیباف تکرار شود.

وی محمدباقر قالیباف را مرد روزهای سخت و اقدامات بزرگ توصیف کرد و ادامه داد: قالیباف عمرش را برای انقلاب و نظام گذاشته است و زمانی‌که برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری نامزد شد و رایی بالایی هم داشت، به احترام شهید آیت‌الله رئیسی کنار کشید و میدان را در اختیار وی قرار داد.

حجت الاسلام آزادیخواه با اشاره به اینکه قالیباف سال ۱۳۶۰ انقلابی‌گری خود را در خطوط مقدم جبهه و جنگ ثابت کرد گفت: در ۲۰ سالگی او فرمانده لشکر بود و امروز به واسطه مسئولیت‌هایی که دارد یک سرمایه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قالیباف مردی کارآمد، پرتلاش، متعهد و مردمی است که همچون سید محرومان در بین مردم حضوری مستمر دارد.

آزادی خواه با بیان اینکه قالیباف زندگی خود را برای کار گذاشت و بسیار پرکار است ادامه داد: رییس جمهوری می‌خواهیم که همچون شهید آیت‌الله رئیسی نقش و حرف مردم و رهبری برایش مهم باشد.

رییس کمیته روحانیت ستاد مرکزی انتخاباتی «محمدباقر قالیباف» تاکید کرد: کدام رییس جمهور است که برای خدمت به مردم جان خود را فدا کند و روستا به روستا و شهر به شهر برای رسیدگی به مشکلات مردم سفر کند.

نماینده ملایر: انتخابات، تبلور جمهوریت و اسلامیت نظام است

آزادی خواه ادامه داد: همه کاندیداهای ریاست جمهوری برای ما محترم و همه افرادی دلسوز و متعهد هستند، اما «محمدباقر قالیباف» از همه جلوتر است و کارنامه وی و تحولاتی که در زمان تصدی او در شهرداری تهران، نیروی انتظامی و مجلس ایجاد شد، بیانگر این امر است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: قالیباف فردی مسلط به امور است و کاندیدایی است که می‌تواند از ظرفیت‌ها استفاده کند و حرکت کشور را رو به جلو ببرد و کاندیدای ولایی و رهبری است که خود را سرباز ولایت می‌داند و اگر رای بیاورد، شرایط خوبی را ایجاد خواهد کرد.

 در این مراسم به طور رسمی ستاد انتخاباتی «محمدباقر قالیباف» در شهرستان ملایر افتتاح شد و حجت الاسلام «احمد فارسی» به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در شهرستان ملایر معرفی شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار