نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. مهر 1396 - 14:39   |   کد مطلب: 23787
مسؤل انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان ملایر:
عدم چاپ قبوض تلفن ثابت بی‌توجهی آشکار به حقوق مشترکان است
مسؤل انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان ملایر گفت: با توجه به آماده نبود زیر ساختها و شرایط طرح عدم چاپ قبوض تلفن ثابت شرکت مخابرات یک بی توجهی آشکار به حقوق مشترکان است

مهدی بیات در گفت و گو با خبرنگار ملایری‌ها؛  عدم صدور قبوض تلفن همراه را پایمالی حقوق مردم دانست و اظهار داشت: پس از چاپ قبوض این دوره تلفن های خانگی پیام مبنی بر عدم چاپ قبوض در دوره بعدی در اعلام شده است.

وی گفت: در این پیام بیان شده است که مشترکان باید از طریق سایت اینترنتی و یا شماره ۲۰۰۰ پرداخت شود.

مسؤل انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان ملایر گفت: با توجه به آماده نبود زیر ساختها و شرایط مردم وعدم دسترسی همه مردم به اینترنت و گوشی های هوشمند، شرکت مخابرات ایران باید در این تصمیم خود تجدید نظر کند.

وی این اقدام را سبب نارضایتی مشترکان تلفن ثابت دانست و بیان کرد: قبض تلفن تنها سندی است که مشترکان با در دست داشتن آن  بطور کامل متوجه می شوند  که هزینه تلفنی که باید پرداخت کنند برای چه مصارفی و چه خدماتی است.

بیات گفت: حذف قبض تلفن یک بی توجهی آشکار  به حقوق مصرف کنندگان و خلاف قانون است و این گونه تغیرات به نفع شرکت مخابرات ایران است نه مشترکان!

وی خاطر نشان کرد: ما از تغییرات انتظار داریم که باعث آسایش و رفاه بیشتر مردم بشود نه اینکه باعث اضافه شدن مشکل جدید برای مشترکان باشد و متاسفانه این طرح شرکت مخابرات ایران یک بی توجهی آشکار به حقوق مشترکان است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار