مهدی بیات در گفت و گو با خبرنگار ملایریها؛ عدم صدور قبوض تلفن همراه را پایمالی حقوق مردم دانست و اظهار داشت: پس از چاپ قبوض این دوره تلفن های خانگی پیام مبنی بر عدم چاپ قبوض در دوره بعدی در اعلام شده است.
وی گفت: در این پیام بیان شده است که مشترکان باید از طریق سایت اینترنتی و یا شماره ۲۰۰۰ پرداخت شود.
مسؤل انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان ملایر گفت: با توجه به آماده نبود زیر ساختها و شرایط مردم وعدم دسترسی همه مردم به اینترنت و گوشی های هوشمند، شرکت مخابرات ایران باید در این تصمیم خود تجدید نظر کند.
وی این اقدام را سبب نارضایتی مشترکان تلفن ثابت دانست و بیان کرد: قبض تلفن تنها سندی است که مشترکان با در دست داشتن آن بطور کامل متوجه می شوند که هزینه تلفنی که باید پرداخت کنند برای چه مصارفی و چه خدماتی است.
بیات گفت: حذف قبض تلفن یک بی توجهی آشکار به حقوق مصرف کنندگان و خلاف قانون است و این گونه تغیرات به نفع شرکت مخابرات ایران است نه مشترکان!
وی خاطر نشان کرد: ما از تغییرات انتظار داریم که باعث آسایش و رفاه بیشتر مردم بشود نه اینکه باعث اضافه شدن مشکل جدید برای مشترکان باشد و متاسفانه این طرح شرکت مخابرات ایران یک بی توجهی آشکار به حقوق مشترکان است.
دیدگاه شما