نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. مهر 1396 - 14:52   |   کد مطلب: 23780
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان گفت: بیش از 4 هزار پروژه نیمه تمام در سطح کشور وجود دارد که اعتباری بالغ بر 12هزار میلیارد تومان مورد نیاز است.

به گزارش ملایری‌ها؛  محمد رضا داور زنی صبح امروز در حاشیه بازید از مجموعه های ورزشی ملایر در جمع خبرنگاران اظهار داشت:یکی از ماموریت های اصلی وزارت ورزش و جوانان توسعه زیر ساخت های ورزش کشور است که ما بتوانیم  امکانتی رو در شهرها و بخش های مختلف کشور ایجاد بکنیم که مردم بتوانند از امکانات ورزش استفاده بکنند.

وی افزود:در ابعاد مختلف ورزش و بویژه ورزش همگانی که خود باعث سلامت مردم میشود و هم ورزش قهرمانی که خود فرصتی است برای کشف استعداد ها و پرورش آنها وتقویت تیم های ملی کشور است.

داورزنی خاطرنشان کرد: مجموعا تلاش وزارت ورزش این است که بتواند پروژه های نیمه تمام خود را در سطح کشور تمام بکند و در خدمت ورزش همه گانی و ورزش قهرمانی قرار بدهد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان گفت:امسال نمایندگان مجلس کمک کردند که از 27 صدم درصد ارزش افزوده به بحث ورزش اختصاص پیدا کند که این عدد،عدد قابل توجهی است و به ما کمک میکند که بتوانیم  پروژه های نیمه تمام این وزارت خانه را را به اتمام برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: بیش از 4هزار پروژه نیمه تمام در سطح کشور وجود دارد  که اعتباری بالغ بر 12هزار میلیارد تومان مورد نیاز است که این پروژه ها به سرانجام برسد ، اما طبیعی است که اگر بخواهیم انتظار داشته باشیم که دولت منابع آنرا تامین کند سالیان سال طول میکشد که بتوانیم منابه آنرا تامین کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان گفت:وزارت ورزش و جوانان به دنبال این موضوع است که بتواند در به ثمر رساندن هرچه زودتر این پروژه ها از بخش خصوصی کمک بگیرد.

داورزنی افزود :اولویت تکمیل این طرح ها با طرح هایست که بالای 50درصد پیشرفت فیزیکی داشه اند.

 

اتنهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار