نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. بهمن 1394 - 11:30   |   کد مطلب: 18086
اقدام برخی داوطلبین نمایندگی مجلس در روستاها؛
تخریب و دادن قول‌های نشدنی با هدف جمع آوری رای
حضور در روستاها و برگزاری محافل مختلف در روستاها همواره مورد توجه کاندیداهای مجلس در ملایر بوده و در این جلسه‌ها تخریب مسئولین و دادن قول های نشدنی به مردم برای جمع آوری رای مشاهده می شود.

به گزارش  ملایری‌ها؛ وجود تعداد بالای روستا در ملایر و جمعیت بالای این روستاها همواره یکی از اهداف داوطلبین مجلس تبلیغات در روستاها بوده است.

حضور در روستاها برگزاری محافل مختلف در روستاها همواره مورد توجه کاندیداهای مجلس بوده و در این جلسه ها همواره قول های نشدنی به مردم داده می شود

 

علی ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با ااشاره به تبلیغات برخی داوطلبین مجلس در روستاها اظهار داشت: برخی از داوطلبین اقدام به برگزاری نشست های انتخاباتی در روستاها کرده اند.

وی با ابراز گلایه از آسیب هایی که سخنان غیر مسئولانه برخی از کاندیداها به وجهه نظام و خدمتگزاران نظام وارد می کند بیان کرد: برخی از کسانی که به عنوان کاندیدا به روستاها مراجعه می کنند اقدام به تخریب مسئولین می کنند.

بخشدار جوکار افزود: این کاندیداها به جای معرفی خود  و ارائه برنامه ها و بیان  توانایی های فردی خود با دادن قول های غیر  واقعی و تخریب چهره مسئولین موجب تشویش اذهان عمومی می گردند.

وی گفت: دادن وعده های غیر واقعی  از دیگر اقدامات برخی کاندیداها در روستاها بوده واین در صورتی است که حدود اختتیارات یک نماینده مشخص شده است.

ترابی افزود: حضور حداکثری ر انتخابات مهم ترین اصل در انتخابات بوده  چرا که حضور حداکثری و افزایش سطح مشارکت موجب می شود تا  افرادی توانمندتر به مجلس راه یابند.

وی با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با دست اندرکاران انتخابات بیان کرد: همه باید در انتخابات احساس تکلیف و وظیفه نمایندو حضور همه اقشار در انتخابات را نشانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانستند که می‌تواند معادلات منطقه ای و جهانی را به نفع
ایران اسلامی دگرگون کند.

بخشدار جوکار گفت: مردم با  تفکر و تعقل بهترین و اصلح ترین فرد را برای اداره کشور و خدمت به شهر  خود به عنوان نماینده انتخاب کنند.

فرماندار ملایر نیز از دادن وعده های برخی نمایندگان گله کرده بود و عنوان کرد: هنوز برخي از کانديداها از صداقت مردم سواستفاده کرده و قول هاي تاسيس بيمارستان و جدول گذاري و آسفالت را مي دهند و اين در صورتي است که مهمترين وظيفه نماينده قانون گذاري و نظارت  است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار