8. مهر 1403 - 8:26   |   کد مطلب: 33803
پیام نماینده مردم ملایر در مجلس شوای اسلامی در پی شهادت سیدحسن نصرالله
جنایت هولناک و نابخشودنی رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند
حجت‌الاسلام والمسلمین آزادی خواه در پی شهادت سید حسن نصرالله در پیامی عنوان کرد که جنایت هولناک و نابخشودنی رژیم صهیونیستی قطعاً بدون پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین آزادی خواه در پی شهادت سید حسن نصرالله، نماینده مردم ملایر پیامی صادر نمود.
متن پیام بدین شرح است:

              بسم الله الرحمن الرحیم

﴿و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً، بل احیاءُ عند ربهم یرزقون﴾

رژیم کودک کش و سفاک صهیونیستی بار دیگر مرتکب جنایتی هولناک شد و یک عزیز و عالمی گرانقدر، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و جمعی از همراهان ایشان از جمله سردار عزیز اسلام، عباس نیلفروشان را بی‌گناه به شهادت رساند.

هرچند تمام پیروان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) آرزوی رسیدن به شهادت را دارند، اما این جنایت هولناک و نابخشودنی قطعاً بدون پاسخ نخواهد ماند.

راه شهید نصرالله و همه شهیدان محور مقاومت ادامه دارد و انشاالله به زودی شاهد آزادی قدس شریف خواهیم بود و قطعاً خون شهیدان در این راه به ثمر خواهد نشست.

این مصیبت را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده‌های محترم شهیدان والامقام، مجاهدان عزیز و نستوه محور مقاومت و همشهریان عزیزم در شهرستان ملایر تسلیت عرض می نمایم.

                      احد آزادی خواه
نماینده ادوار مردم شریف شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی

دیدگاه شما

آخرین اخبار