8. شهريور 1403 - 8:29   |   کد مطلب: 33735
همزمان با ایام هفته دولت سالن آمفی‌تئاتر شهر جوکار بعد از ۳۰ سال با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال با حضور فرماندار ویژه ملایر تجهیز و راه‌اندازی و به نام شهید نوجوان "علی‌محمد زنگنه" نامگذاری شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان  در آئین افتتاح سالن نمایش مرکز فرهنگی و هنر شهر جوکار گفت: این سالن اولین سالن نمایش شهر جوکار است که بعد از ۳۰ سال تجهیز و راه‌اندازی شد.

"معصومه ابراهیمی‌هژیر" افزود: همدان ۴۴ مرکز دارد که سهم ملایر هشت مرکز است و طی هشت ماه خدمت به کودکان و نوجوانان، ۲۵ مرکز فرهنگی و هنری کانون در دولت سیزدهم تعمیر، تجهیز و بازسازی شد.

وی ادامه داد: از آنجا که جذب مخاطبان و پایدارسازی اعضا در گرو داشتن جاذبه و رویکردهای کانون متناسب با نیازهای امروز مخاطبان و سلیقه آنها است، با هدایت کارا و اثربخش کارشناسان کانون امروز شاهد تجهیز و افتتاح سالن نمایش مرکز جوکار هستیم.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان بیان کرد: هدف از افتتاح این سالن، غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با طراحی و اجرای برنامه‌های خلاق با رویکرد تربیتی و خانواده‌محور است.

 

ابراهیمی‌هژیر گفت: دستیابی به چرخه موثر تربیتی و پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ارائه بسته‌های فرهنگی و تربیتی همچون سرود، نمایش، طراحی و اجرای مسابقه‌، جشنواره و مهرواره براساس جغرافیای هدف است و سیاست کانون حرکت از فعالیت‌های فردی به سمت گروهی و اجتماعی است.

وی ادامه داد: سرود و نمایش از جمله مواردی است که به صورت گروهی انجام می‌شود و بسیار حیات‌بخش است و این سالن نمایش بهترین فرصت برای تحقق این امر است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: تجهیز و راه‌اندازی سالن نمایش مرکز فرهنگی و هنری جوکار در سال جهش تولید با مشارکت مردم و با پیگیری مردم و همکاری شهرداری و بخشداری شهر جوکار با ظرفیت ۷۰ نفر افتتاح شد.

ابراهیمی‌هژیر خطاب به کودکان، نوجوانان تاکید کرد: این سالن یک ظرفیت خوب برای رشد و پرورش و انجام کارهای فرهنگی و هنری است و می‌طلبد که با جدیت و تلاش در برنامه‌های کانون شرکت کنید و ما شاهد شکوفایی استعدادهای ویژه هنری- فرهنگی و ادبی از این مرکز باشیم./ایرنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار