3. شهريور 1403 - 8:47   |   کد مطلب: 33727
مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر با بیان اینکه طی سه سال گذشته یک‌هزار میلیارد ریال تجهیزات بهداشتی و درمانی برای بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و بهداشتی این شهرستان خریداری شد، از آغاز عملیات احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی ملایر در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ کریم میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیمارستان‌ ۴۰۰ تختخوابی دارای تمامی بخش‌های درمانی است و یک بیمارستان جنرال و کامل است.

وی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر گام‌های مهمی در راستای تجهیز بیمارستان‌های ملایر برداشته شد، افزود: بیمارستان ۹۶ تختخوابی خیرساز امیرالمومنین(ع) ملایر نیز در دست ساخت است که طی چندین مرحله با حمایت وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی تجهیزات پزشکی وارد این بیمارستان شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر ارتقای دانشکده پرستاری به دانشکده علوم پزشکی را یکی از اتفاقات شاخص در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان برشمرد و ادامه داد: در تلاش هستیم مجوز رشته‌های مورد نیاز این دانشکده را برای سال‌تحصیلی جدید همچون رشته مامایی را اخذ کنیم.

میرزایی با بیان اینکه ملایر مرکز درمان جنوب استان همدان است، بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده موفق به اخذ مجوز بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی ملایر شدیم که مراحل آخر تحویل زمین برای آغاز ساخت این بیمارستان به وسعت ۲۰ هکتار در حال نهایی شدن است و پیش‌بینی ما این که هفته دولت امسال عملیات اجرایی این پروژه بزرگ درمانی آغاز شود.

وی با بیان اینکه همه نوع امکانات درمانی برای ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در این شهرستان مهیا است، گفت: مشکل اصلی ما برای بیماران قلبی و عروقی، مرکز آنژیوگرافی است که امیدواریم با تکمیل و راه‌اندازی این مرکز، از مرجعه بیماران به مرکز استان و سایر شهرها برای درمان جلوگیری شود.

میرزایی با اشاره به اینکه بیش از هشت طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان در دست اجرا است، یادآور شد: نبود بیمارستان و یا کلینیک خصوصی در ملایر موجب شده بیماران زیادی برای درمان به دیگر شهرها مراجعه کنند که طبق آخرین آمار، حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد از بیماران ملایر برای درمان به مرکز استان و یا سایر شهرهای بزرگ مراجعه می‌کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار