30. مرداد 1403 - 9:08   |   کد مطلب: 33722
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر:
موکب‌های اربعین بهترین مکان برای فرهنگ‌سازی است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: ایام اربعین و برپایی موکب‌های حسینی فرصتی مناسب برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ فرشاد کشاورزیان شامگاه دوشنبه در بازدید از موکب‌های اربعین ملایر با اشاره به نقش و جایگاه زیارت اربعین در ایران گفت: ایام اربعین و برپایی موکب‌های حسینی فرصتی مناسب برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی است.
وی با اشاره به برگزاری برخی برنامه‌های فرهنگی در موکب‌های مختلف ملایر عنوان کرد: اجرای تئاترهای خیابانی مرتبط با واقعه کربلا و امام حسین(ع) در موکب‌ها برنامه‌ریزی شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با اشاره به برگزاری نخستین همایش منطقه‌ای تئاتر عاشورائیان در ملایر عنوان کرد: تعدادی از نمایش‌های این تئاتر در موکب‌ها به اجرا درمی‌آید.
وی افزود: نخستین همایش منطقه‌ای تئاتر عاشورائیان در ملایر از ۲۰ مردادماه آغاز شده و تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ در شهرستان ملایر ادامه دارد.
کشاورزیان بیان کرد: برگزاری پویش نذر کتاب «بچه هیئتی کتاب بخوان» با حضور هنرمند ملایری لیلا گودرزیان فر نویسنده موفق کشور در حوزه ادبیات پایداری از دیگر برنامه‌های فرهنگی در موکب‌های ملایر است.
وی بیان کرد: هماهنگی جهت نصب بنر شهدا در مسیرهای منتهی به موکب و تهیه جوایز برای گروه‌های بزرگ سرود موکب عقیله بنی‌هاشم از دیگر اقدامات در راستای فرهنگ‌سازی در ایام اربعین در موکب‌های مختلف ملایر است.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار