20. مرداد 1403 - 13:26   |   کد مطلب: 33710
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ملایر خبر داد:
برگزاری ششمین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر در ملایر
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ملایر گفت: ششمین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر در ملایر برگزار شد و اعضای شورای اجرایی مشخص شدند.

محمدرضا نانکلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر گفت: ششمین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر در ملایر هم‌زمان با سراسر کشور از صبح روز جمعه برگزار شد.

وی گفت: اعضای جمعیت هلال‌احمر برای انتخاب ۴ عضو شورای اجرایی و یک بازرس پای صندوق رأی آمدند و اعضای اصلی را انتخاب کردند.

نانکلی بیان کرد: در این دوره از انتخابات مجامع هلال‌احمر در ملایر ۱۰ نفر کاندیدای شورای اجرایی و ۳ نفر کاندیدای بازرسی شدند.

وی گفت: با برگزاری انتخابات از مجموعه ۲۹۰ رأی مأخوذه ۴ عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل شورای اجرایی هلال‌احمر ملایر انتخاب شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ملایر گفت: پس از شمارش آرا احمد آریایی‌نژاد با ۱۳۳ رأی، علی جاوید پور با ۱۱۵ رأی، کریم میرزائی با ۸۸ رأی و مسلم بیات با ۶۶ رأی به‌عنوان اعضای اصلی شورای اجرایی ملایر انتخاب شدند.

وی افزود: در این انتخابات همچنین حسن آبخو و مسعود باقری به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای اجرایی انتخاب شدند.

نانکلی به نتیجه انتخاب بازرسی شورای اجرایی نیز اشاره کرد و گفت: در این انتخابات لیلا کشاورزیان با ۱۲۰ رأی به‌عنوان بازرس و سجاد روزبهانی به‌عنوان بازرسی علی‌البدل انتخاب شد.

انتهای خبر/گ

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما