20. مرداد 1403 - 9:05   |   کد مطلب: 33709
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:
پاسخگویی نخستین وظیفه نمایندگان مجلس است
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی بدهکار مردم هستند و پاسخگویی نخستین وظیفه آنان است و باید با مردمی که او را انتخاب کرده‌اند مراوده داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ احمد آریایی‌نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه ملایر با اشاره به ظرفیت‌های ویژه شهرستان ملایر گفت: شهرستان ملایر دارای جایگاه ویژه‌ای در بخش‌های گردشگری، صنعت و صنایع‌دستی است.

 

وی با بیان اینکه بخش جنوب استان همدان نسبت به شمال استان عقب‌ماندگی دارد، تصریح کرد: یکی از عواقب این عدم پیشرفت مهاجرت بیشتر مردم است.

 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات انجام شده در دوره نمایندگی تصریح کرد: ۲ دیدار با رئیس‌جمهور منتخب داشته‌ایم که یکی از آن‌ها به همراهی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بوده است.

وی گفت: آرامش بخشی منطقه ویژه اقتصادی، تناسب دانش‌آموختگان با نیاز جامعه، خانواده، آموزشگاه‌ها، رسانه‌ها و تقویت تولید کشور، دسترسی آسان به خدمات کار پروری و اسناد بالادستی آموزش را از جمله مهم‌ترین مطالبات در این دیدارها از رئیس‌جمهور بود.

 

آریایی‌نژاد با اشاره به جایگاه خبرنگاران تصریح کرد: خبرنگاران جهادگرانی بزرگ هستند که گاهی برای به‌دست‌آوردن حقیقت همچون خبرنگاران غزه جان خود را از دست می‌دهند.

 

وی به جایگاه قلم اشاره کرد و گفت: نقش رسانه‌ها کم‌کردن فاصله حقیقت و واقعیت در جامعه است.

 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: خبرنگاران حقایق جامعه را دریافت کرده و آن را نخست تحلیل کنند و سپس آن را برای کمک به جامعه منتشر کنند.

 

وی تأکید کرد: گاهی برخی افراد نمی‌خواهند که حقایق درست به جامعه منتقل شود و این وظیفه خبرنگاران در این بخش است.

 

آریایی‌نژاد گفت: خبرنگاران دقت کنند که خبری که منجر به انتشار بدی در جامعه می‌شود را منتشر نکنند چرا که قلم دارای جایگاه مقدسی است و نباید آن را ارزان فروخت.

وی با اشاره در پیش بودن جشنواره مبل و منبت در ملایر تصریح کرد: نباید حق کسانی که در پشت‌صحنه جشنواره مبل منبت تلاش کردند، ضایع شود.

 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به برگزاری جشنواره مبل منبت گفت: جشنواره مبلمان منبت باید با ساماندهی، به‌موقع و به هنگام برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه همه نمایندگان مردم در مجلس بدهکار مردم هستند، عنوان کرد: پاسخگویی نخستین وظیفه نمایندگان است و باید با مردمی که او را انتخاب کرده‌اند مراوده داشته باشند.

آریایی‌نژاد با بیان اینکه دولت و مجلس شورای اسلامی برای رفع مطالبات مردمی باید تمام تلاش خود را انجام دهند، تصریح کرد: ۲ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی حرکت و پیشرفت ملایر و رفع مشکل مردم بیش از حد توان است.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار