13. مرداد 1403 - 8:35   |   کد مطلب: 33698
مسئول گروه هنری یاس کبود ملایر عنوان کرد:
«خ الف کاف» روایتی از استقامت و شهادت
مسئول گروه هنری یاس کبود ملایر گفت: نمایش «خ الف کاف» با موضوع پایمردی و ایستادگی مردان و زنانی که برای دفاع از خاکشان مقاومت کردند تولید شده است و در ملایر به روی صحنه رفت.

مهدی روزبهانی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به تولید نمایش «خ الف کاف» در گروه هنری یاس کبود ملایر گفت: دوران دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلیرهای زنان و مردان ایرانی است که جانانه ایستادند و اجازه تعدی دشمن به کشور را ندادند.
وی با بیان اینکه گروه هنری یاس کبود ملایر همواره به مسئله دفاع مقدس و مقاومت توجه ویژه‌ای دارد، عنوان کرد: تازه‌ترین اثر این گروه هنری در راستای همین موضوع است.
مسئول گروه هنری یاس کبود ملایر گفت: نمایش «خ الف کاف» با موضوع پایمردی و ایستادگی مردان و زنانی که برای دفاع از خاکشان مقاومت کردند و جان دادند تولید شده است.
وی با بیان اینکه این نمایش به نویسندگی رضا باغبان و کارگردانی فروزان حسینی به روی صحنه می‌رود، تصریح کرد: جایگاه رفیع شهید و شهادت موضوعی مهم است که باید با زبان هنر به آن توجه داشت.
روزبهانی به اجرای این نمایش تئاتر در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ملایر اشاره کرد و گفت: این نمایش که با حمایت حوزه هنری استان همدان تولید شده و به مدت ۵ به روس صحنه می‌رود.
وی با اشاره به عوامل این نمایش عنوان کرد: هادی لایقی، امین مظفری، محیا جباری، زهیر کزازی، زهرا دلاور و مهدیس مهرابی بازیگران این نمایش هستند.
مسئول گروه هنری یاس کبود ملایر تصریح کرد: محمد ترکاشوند و رضا زیبایی کار موسیقی نمایش «خ الف کاف» را انجام داده‌اند.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار