11. مرداد 1403 - 9:28   |   کد مطلب: 33693
نماینده مردم ملایر در مجلس:
پیروزی وعده صادق الهی در شهادت است
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهادت رهبران مقاومت سبب اضمحلال سریعتر رژیم منحوس صهیونیستی می‌شود، تأکید کرد: شهادت راه مقاومت را مستحکم‌تر می‌کند و فتح و پیروزی در این مسیر سریعتر می‌شود.

احمد آریایی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه رهبر حماس گفت: شهادت آروزی دیرینه حقیقی تمامی برای نیروهای جهادگر است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم درباره شهادت عنوان کرد: بر اساس آیات قرآن و احادیث و روایات ثمره جهاد در راه خدا و رسول پیروزی قطعی و این وعده صدق الهی است.

هر شهید، هزاران سرباز برای مقاومت می‌سازد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به جایگاه شهادت در بین رهبران مقاومت اشاره کرد و گفت: در تمامی وصایای این شهدا آرزوی شهادت به وضوح دیده می‌شود.

وی با اشاره به تاریخ شکل‌گیری به مقاومت عنوان کرد: روزگاری رژیم جعلی صهیونیستی در مدت ۶ روز ۴ کشور عربی را اشغال کرد و امروز با حضور مقاومت ماه‌ها درگیر جنگ در غزه است که این نشان از جایگاه مقاومت است.

آریایی‌نژاد با بیان اینکه شهادت رهبران مقاومت سبب اضمحلال سریعتر رژیم منحوس صهیونیستی می‌شود، تأکید کرد: شهادت راه مقاومت را مستحکم‌تر می‌کند و فتح و پیروزی در این مسیر سریعتر می‌شود.

شهادت رهبران، شتاب‌دهنده‌ اضمحلال رژیم صهیونیستی

وی با اشاره به روابط ایران و فلسطین تصریح کرد: جایگاه فلسطین از ابتدای مسیر انقلاب اسلامی ایران مشخص بوده است و هر روز این رابطه قوی‌تر می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز دنیا در مقابل اقدامات رژیم کودک‌کش صهیونیستی قد علم کرده و این از ثمرات جبهه مقاومت است.

شهادت، سوخت موشک‌های مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی

وی افزود: دنیای استکبار این را به خوبی می‌داند اگر روزی کسی جرات صحبت از جنایت آنان نداشت امروز پایگاه‌ها و نیروهای آنها در منطقه امنیت ندارند.

آریایی‌نژاد گفت: شهادت اسماعیل هنیه که مهمان ایران به عنوان یک مقام سیاسی بود بار دیگر مسیر درست مقاومت را نشان داد.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار