9. مرداد 1403 - 8:32   |   کد مطلب: 33687
تیم پاورلیفتینگ ملایر در مسابقات قهرمانی استان و انتخابی مسابقات کشوری به مقام قهرمانی دست‌یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ استان همدان و انتخابی مسابقات کشوری در رده‌های سنی مختلف به میزبانی شهره‌مان برگزار شد.

تیم پاورلیفتینگ شهرستان ملایر به سرپرستی بهزاد نجفی و مربیگری علی نجفی و میلاد کولیوند در این دوره از مسابقات حضور یافت که ورزشکاران ملایری موفق به کسب ۱۵ مدال شدند.

ملایری‌ها در این مسابقات موفق به کسب ۹ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۴ مدال برنز شدند و با کسب ۱۵۸ امتیاز بر سکوی قهرمانی استان تکیه زدند.

در رده نوجوانان این مسابقات ورزشکاران ملایر صاحب ۳ مدال شدند و نیما منصوری مدال طلا وزن ۶۶ کیلوگرم را کسب کرد و رضا کولیوند در ۵۳ کیلوگرم مدال نقره و امیرعلی ترکاشوند در وزن ۶۶ کیلوگرم مدال برنز را به دست آوردند.

در رده جوانان ورزشکاران ملایری ۴ مدال طلا کسب کردند امیرمحمد حیدری، امیررضا کولیوند، رامین کولیوند و امیرحسین غیاثوند طلایی‌های تیم ملایر بودند.

ورزشکاران ملایری در رده بزرگسالان یک مدال طلا توسط امیررضا کولیوند در وزن ۵۹ کیلوگرم به دست آوردند و رضا علی المومنی در وزن ۹۳ کیلوگرم مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

۳ مدال طلا، ۱ نقره و ۲ برنز نیز حاصل کار ورزشکاران ملایری در رده پیش‌کسوتان بود و جواد بهرامی، علی‌اکبر شکوهی، محمود خلفی در اوزان مختلف موفق به کسب مدال طلا و سکوی قهرمانی اوزان خود شدند.

 خسرو سرکبود در وزن ۱۲۰+ کیلوگرم مدال نقره و علی احمد احمدی و بهزاد نجفی ۲ مدال برنز رده پیش‌کسوتان را کسب کردند.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار