8. مرداد 1403 - 8:44   |   کد مطلب: 33685
فرمانده سپاه ملایر گفت: ۱۳۰ ملایری به اردوی راهیان نور غرب کشور شامل مناطق عملیاتی سنندج، مریوان و بانه اعزام شدند.

علی‌اصغر فارسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور شمال غرب کشور گفت: مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور از نقاط حماسی دوران دفاع مقدس است.
وی افزود: مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور یادآور روزهای سخت دفاع مقدس که رزمندگان اسلام از کشور در مقابل ضدانقلاب دفاع کردند.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به حضور کاروان راهیان نور در یادمان شهدای زریوار بیان کرد: این یادمان یادآور رشادت‌های شهید چمران و حاج احمد متوسلیان در سال‌های آغازین دوران جنگ تحمیلی است.
وی به بازدید اعضای اردوی راهیان نور ملایر از یادمان باشگاه افسران سنندج اشاره کرد و گفت: باشگاه افسران یکی از نقاط حماسی و یادمان دوران دفاع مقدس و یکی از نمادهای مقاومت و ایستادگی پیش‌مرگان مسلمان کُرد در استان کردستان است.
فارسی افزود: این یادمان یادآور رشادت‌های نیروهای پاسدار، ارتش و پیش‌مرگان مسلمان و مقاومت جانانه آنان در برابر محاصره ضدانقلاب و روزهای دفاع از کشور در سال ۱۳۵۹ است.
وی گفت: در کنار بادید از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور از مناطق طبیعی و دیدنی سنندج و مریوان همچون دریاچه زریوار، قرآن نگل در سروآباد و بازارچه مریوان نیز بازدید می‌شود.
فرمانده سپاه ملایر با حضور کاروان راهیان نور در یادمان والفجر ۴ اشاره کرد و گفت: عملیات والفجر ۴ که به‌منظور تصرف منطقه شیلر با حضور ارتش و سپاه طراحی شده بود که فرماندهی و هدایت عملیات را قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) بر عهده داشت که منجر به آزادسازی بخشی از خاک ایران اسلامی در سال ۱۳۶۲ شد.
وی بیان کرد: ۱۳۰ نفر از جوانان و علاقه‌مندان ملایری به ایثار و شهادت در غالب سه اتوبوس به این اردوی راهیان نور اعزام شدند.

فارسی افزود: این اردو به همت بسیج ادارات و کاخانجات و کارگران ملایر و با حضور جمعی از کارمندان  کارگران بسیجی برگزار شد.
انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار