نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. تير 1403 - 9:31   |   کد مطلب: 33634
شهردار ملایر خبر داد:
اجرای پویش نذر نظافت در ملایر
شهردار ملایر گفت: هم‌زمان با ایام محرم و شب‌های عزاداری پویش نذر نظافت در ملایر اجرا می‌شود.

مجید فرجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها» با اشاره به برنامه‌های شهرداری ملایر در ماه محرم گفت: جهان شهر ملایر، یکپارچه عزادار سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و علمدار کربلا حضرت عباس (ع) است.

وی افزود: در این راستا و به همت نیروهای واحد برق سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری المان‌های مناسبتی و نوری ویژه این ایام در نقاط مختلف شهر ملایر طراحی و نصب شد.

شهردار ملایر افزود: لایت باکس‌های بلوارهای انقلاب، آیت‌الله میرشاهولد و آیت‌الله گنبدی باهدف فضاسازی بصری شهر، به نام مبارک سرور و سالار شهیدان مزین شد.

وی به فضا آرایی معابر پرتردد سطح شهر با نصب پرچم‌های عرضی مناسبتی اشاره کرد و گفت: در آستانه آغاز محرم پرچم عزای سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در مجموعه بام ملایر و تپه پرچم به اهتزاز درآمد.

فرجی با اشاره به اجری پویش نذر نظافت در ملایر عنوان کرد: در این پویش نماینده شهرداری و نماینده تشکل‌های مردمی در هیئات مذهبی هسته مرکزی شهر باهدف جلب مشارکت مردم در مدیریت پسماندها و جمع‌آوری ظروف یکبار مصرف در معابر مرکز شهر حاضر می‌شود.

شهردار ملایر عنوان کرد: در راستای این پویش نایلون مخصوص و دستکش به نماینده هیئت‌ها و مساجد جهت ساماندهی پسماندهای ناشی از حرکت هیئتها در معابر در طول مدت برگزاری مراسم عزاداری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) توزیع و تحویل داده می‌شود.

وی به راه‌اندازی سامانه مخصوص برای این پویش اشاره کرد و گفت: این سامانه برای کسانی که تمایل به ادای نذر نظافت دارند دعوت به عمل می‌آید با مراجعه به سامانه و ثبت مشخصات خود به پویش نذر نظافت بپیوندند.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار