نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. تير 1403 - 13:36   |   کد مطلب: 33632
فرمانده نیروی انتظامی ملایر خبر داد:
دستگیری ۱۲ متهم در اجرای طرح امنیت محله محور ملایر
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر گفت: ۱۲ نفر متهم در اجرای طرح جامع امنیت محله محور دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ملایری‌ها»؛ احمد ساکی با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در ملایر گفت: در راستای پاک‌سازی محلات آلوده و جرم‌خیز و برخورد قاطع با مجرمان، مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور توسط مأموران کلانتری ۱۲ با مشارکت معتمدین محل در تعدادی از محلات حوزه استحفاظی این کلانتری اجرا شد.

 

وی گفت: در اجرای این طرح مأموران تعداد یک نفر سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره و یک نفر خریدار اموال سرقتی مربوطه، یک نفر سارق اماکن دولتی (بیمارستان)،۳ نفر فروشنده مواد مخدر،۳ نفر مزاحم نوامیس و عامل ایجاد درگیری و یک نفر نگهدارنده سلاح شکاری غیرمجاز را دستگیر کردند.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد: مأموران در این مأموریت همچنین تعداد ۱۹ دستگاه موتورسیکلت و تعداد ۴ دستگاه خودرو را به علت ایجاد حرکات مخاطره‌آمیز از سوی راکبین، رانندگی مخاطره‌آمیز، عدم استفاده از کلاه ایمنی، تولید صدای نامتعارف و ایجاد آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی، اعمال تغییر نامتعارف در وضعیت ظاهری و ایمنی خودروها، نصب غیرقانونی شیشه‌های دودی و دیگر مزاحمت‌های صورت‌گرفته توسط رانندگان توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

 

ساکی در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مجدانه دستگاه قضایی در اجرای طرح‌های امنیت محله محور بیان داشت کلیه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای خبر/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار